Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 18

Tema: Establir l'idioma per defecte per defecte per als usuaris que no ho va fer encara

Smile Establir l'idioma per defecte per defecte per als usuaris que no ho va fer encara

Com esmentades a la post # 16 el: http://www.vbenterprisetranslator.co...-french-2.html

Potser, una altra opció per assegurar-se que els usuaris han establert un idioma per defecte, podria ser una opció que permetria detectar si un usuari ho ha fet quan s'iniciï la sessió en el fòrum? Si l'idioma per defecte es detecta que vàreu configurar, l'usuari seguirà el procés de connexió, com de costum, però si és el detecti com no ho va fer, no hi hauria un missatge demanant a l'usuari a entrar al seu perfil (amb la qual cosa ell no forma automàtica) i demanant-li per seleccionar un idioma per defecte abans que pugui anar a un altre lloc en el fòrum.

Això faria que tots els missatges que es traduiria (incloent BBCode) en el fòrum perquè tots els usuaris s'ha seleccionat l'idioma per defecte.

Això realment seria un gran complement.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Gran idea Acceptat.

Genial, m'alegro que t'agrada el meu suggeriment. De fet, amb aquesta pràctica, això evitarà que respondre a moltes preguntes sobre "per què no es tradueix com" o "no funciona" una mica com alguns dels meus pròpies preguntes en el passat.

És això serà implementades en la propera versió? 3.1.3? Veig que ja s'estan executant 3.1.3 aquí, però no és proposada a l'àrea de descàrrega encara.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

FET - després de connexió de l'usuari, sense establir per defecte el llenguatge és redirigit a la pàgina d'edició de perfil, on apareix el missatge adequat millorar el que s'estableix. És configurable (activat / desactivat). S'han d'incloure en VBET 3.1.3

Wow, no puc esperar per 3.1.3! lol Moltes gràcies!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Estem planejant posar en 3.1.3 característica de reconeixement automàtic d'idioma. Després que estarà a punt per a l'alliberament. Per descomptat, els plans poden canviar si alguna altra idea brillant provenir dels nostres clients. Nosaltres preferim la flexibilitat com a clau de producte realment bo

Entenc. És només que estic a l'espera de presentar oficialment la seva truc al meu lloc i de les peticions que he fet realment em ajudaria a evitar una certa confusió sobre el llenguatge defaut, etc que realment necessita aquesta implementat més aviat millor. És possible que vostè faci 3.1.3 disponible i aplicar el reconeixement automàtic d'idioma en una versió futura? Aquesta característica és una espècie de grans, no hauria de ser inclòs en una de les principals actualitzat com 3.2 o una cosa així?

De tota manera, no costa res demanar, però realment em aprecien 3.1.3 per obtenir el més aviat possible, si us plau.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    14

Text automatically translated from: Turkish to: Catalan
    Translated text
    Això també és molt saborosa Crec que la millor manera, espero que em van donar la llicència seria beneficiós.
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Cybershaolin View Post
    Aquesta característica és una espècie de grans, no hauria de ser inclòs en una de les principals actualitzat com 3.2 o una cosa així?
    Tens tota la raó

Acceptar l'aplicació d'aquest es va dur a terme, però: La inscripció per als nous usuaris estan bé, però quan un usuari és un membre del fòrum des de fa molt temps, hi ha un problema amb ell:

Funciona bé en una forma que en iniciar la sessió, un usuari que no va posar el seu idioma per defecte però es redirigeix automàticament a la configuració on es pot establir el seu idioma. El problema és que encara que ell no canvia res (és a dir, no canviar el seu llenguatge) la informació es guarda com aquest i l'usuari no tindrà encara tenir el seu idioma! Per tant, ha d'haver un missatge que indica a l'usuari que ha d'establir el seu llenguatge després que guarda la informació, si no s'estableix. Per tant, el que vull dir és que ha d'obligar l'usuari a seleccionar l'idioma. Tinc el meu punt?
    Durar editat per Cybershaolin; 04-12-09 A 05:07.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •