Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 16

Tema: vBadvanced CMPS temes

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

Default vBadvanced CMPS temes

La meva vida en el fòrum / fòrums /, el meu vBAdvanced està a l'arrel del domini.

He afegit les declaracions globals com s'indica en un altre post en el fòrum i jo faig servir la "costum" de col.locació de les banderes i van entrar $ vbenterprisetranslatorflags només una vegada a la meva plantilla. En la meva pàgina d'inici veig (jo faig servir un "si" els administradors de la declaració de manera que només veu les banderes) les places per a les banderes de posar dues vegades per sota de la barra de navegació. No veig les fotos bandera tot i que vaig posar còpies d'ells a / images / VBET / banderes.

Quan les places es fa clic a la bandera, el lloc es tradueix no obstant això, em manen a / fòrums / però m'agradaria que l'usuari de romandre a la pàgina en fer clic a una bandera. Puc executar Nginx i aquí estan la meva actual torna a escriure per al seu producte. Jo no faig servir l'opció de SEO en la configuració VBET.

# A partir de traducció

ubicació ~ * / fòrums / .* \\. (jpg | jpeg | gif | css | png | js) {
    root / var / www / htdocs / assistent;
    }

ubicació / fòrums / {
    root / xxx / www / htdocs / assistent;

tornar a escriure ? / Fòrums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = 1 dòlar passat;
    tornar a escriure ? / Fòrums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = 1 dòlar passat;

if (!-i $ REQUEST_FILENAME) {
    reescriure ^ / fòrums /(.*)$ / fòrums / vbenterprisetranslator_seo.php passat;
    }

fastcgi_pass 127.0.0.1:9000;
    fastcgi_index index.php;
    SCRIPT_FILENAME fastcgi_param / xxx / www / htdocs / assistent de $ fastcgi_script_name;
    inclouen fastcgi_params;

# Resoldre alguns errors FastCGI, amb amortidors més tolerant i temps d'espera
    fastcgi_connect_timeout 120;
    fastcgi_send_timeout 60;
    fastcgi_read_timeout 120;
    fastcgi_buffer_size 128k;
    fastcgi_buffers 4 256k;
    fastcgi_busy_buffers_size 256k;
    fastcgi_temp_file_write_size 256k;
    fastcgi_intercept_errors a;

}

# Aturar la traducció

1. Per què un doble joc de les banderes?
    2. Si tinc les imatges en el camí correcte, el que els impedeix mostrar?
    3. Saps el que jo hauria d'afegir a la meva cfg Nginx per permetre que un usuari faci clic a una bandera a la meva pàgina d'inici i no s'envien als fòrums?

Gràcies

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

És difícil imaginar el que està descrivint. Es pot crear un compte de prova per a nosaltres, amb el que serem capaços de veure que vostè descriu? Si us plau detalls PM accés.

Si vostè està utilitzant la dinàmica de VBS - llavors vostè necessita utilitzar també aquest mod: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

A més no sé quin lloc que està escrivint:
    He afegit les declaracions globals com s'indica en un altre post
    Així que si us plau URL exacta, així que sabrà que et colpeja en guaret.

Per integrar la traducció dels continguts fora del directori fòrum has de guaret aquestes instruccions: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

Ells va ser d'informació general. Ara ajudar-vos exactes:
    1. No sé ara. Necessitat de veure la sortida de l'HTML per a suggeriments. També - el que els canvis realitzats en les plantilles? I està segur que el lloc s'estableix com banderes d'encàrrec?
    2. Probablement la manca d'estils. Tingueu en compte que VBET està utilitzant ara una imatge per mostrar totes les banderes i els que utilitzen tot css. Seria bo si seré capaç de veure el que està escrivint, que podria ajudar a trobar la font d'emissió. Ara he de endevinar.
    3. Sí Veure aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54 només aprovarà les normes de Nginx

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

Quote Iniciat per vBET View Post
    És difícil imaginar el que està descrivint. Es pot crear un compte de prova per a nosaltres, amb el que serem capaços de veure que vostè descriu? Si us plau detalls PM accés.
    Estic llest amb els temes banderes duplicat. Error ximple de la meva part.

Per integrar la traducció dels continguts fora del directori fòrum has de guaret aquestes instruccions: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54
    Sóc conscient que després, però estic corrent Nginx que no utilitza. Htaccess. He inclòs la meva secció de reescriptura per al teu mod en el meu post original. Què necessito per afegir o canviar?

Ells va ser d'informació general. Ara ajudar-vos exactes:
    1. No sé ara. Necessitat de veure la sortida de l'HTML per a suggeriments. També - el que els canvis realitzats en les plantilles? I està segur que el lloc s'estableix com banderes d'encàrrec?
    És un tema que no ara.

2. Probablement la manca d'estils. Tingueu en compte que VBET està utilitzant ara una imatge per mostrar totes les banderes i els que utilitzen tot css. Seria bo si seré capaç de veure el que està escrivint, que podria ajudar a trobar la font d'emissió. Ara he de endevinar.
    Vaig a mirar el full d'estils en les banderes dir
    3. Sí Veure aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54 només aprovarà les normes de Nginx
    Vostè em va dir en pre-venda que ja té.

Gràcies pel seu temps

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sí - ja tenim normes per vBET i NGinX - vostè pot trobar al paquet de vBET do-no-upload/tools/redirecting-rules/nginx.txt. No obstant això les regles per les integracions específiques estan a punt en. Htaccess forma. És fàcil d'adoptar les.

Així que aquestes regles htaccess.:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    Aprova als:
    Code:
    rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true last;
    rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true last;
    El següent:
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    a això:
    Code:
    if (!($query_string ~* 'vbet_outside=true')){
        rewrite ^(.*)$ $1?vbet_outside=true last;
    }
    Tingueu en compte que aquells que no van ser provats. S'aconsella a la reserva les seves regles abans dels canvis, de manera que en cas de problemes que vostè serà capaç de desfer els canvis.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

Gràcies, vaig a donar-li un tret.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau, OPINI. Anem a treballar-hi fins fa També per favor recordar que també has de canviar vBET configuració. Veges curosament en instruccions http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •