PDA

Veure la Versió Completa: Estil mòbil assignació estil de dispositiu, i utilitzat per diferents usuaris diferents



basketmen
11-09-10, 16:23
En realitat, és d'estil diferent que s'utilitza per usuaris diferents, de manera que si un estil emmagatzemats en memòria cau d'arxius VBET completa per als clients (per exemple, l'estil verd), i altres usuaris obrir el fòrum amb un estil diferent, com per defecte (per exemple l'estil blau), el segon usuari seguirà rebent l'estil en primera persona emmagatzemada en l'estil (l'estil de color verd, no l'estil blau)






No és un dels mòduls més populars en vb.org mòbil assignació estil de dispositiu (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=130983)

la detecció automàtica si l'usuari que utilitza el telèfon mòbil (no pc) per a l'ús de mòbils a l'estil súper lleuger de pell / (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=151186), no fer servir per defecte


no la seva feina ja que l'ús de memòria cau VBET arxiu complet per a visites, perquè l'estil que està emmagatzemada en els arxius utilitzant l'estil per defecte, perquè l'usuari fa servir el telèfon mòbil d'obrir l'estil emmagatzemats en els arxius també, en general és l'estil per defecte (per l'estil de pc)



que mod de treball nou quan desactivar cau VBET arxiu complet per a visites, eliminar la caça, i chmod 755 de nou la carpeta vbet_guestcache



Encara estic tractant que es pot mod (o estil diferent utilitzat per un altre usuari) de treball, però Chace de treball complet també, així que potser fer Chace els arxius emmagatzemats per l'estil també, utilitzat per l'usuari amb el mateix estil




si encara no difícil d'entendre si us plau m'ho saber, vaig a tractar de fer-ho més clar

vBET
12-09-10, 13:47
Tingueu en compte que en l'última versió VBET appropriatelly treballa amb estils diffetenr ainda memòria cau Visitant. Memòria cau convidat afegeix Identificació de l'estil de presentar les formigues nom que és la forma en què permet als clients per canviar els estils, fins i tot quan cau Convidat està activada.

Així que si us plau s'hagi avisat el té la versió última VBET instal.

Si és així, si us plau assegureu-vos que el plugin de treball abans de VBET determina un arxiu Convidat memòria cau s'ha d'utilitzar. Això és tot el que es necessita - el mod Identificació de l'estil dels canvis i el canvi Thich s'ha de fer abans de VBET comprova. VBET està utilitzant style per determinar l'arxiu de memòria cau d'hostes en ganxo global_start

basketmen
12-09-10, 15:30
hola Michał

- i checked in admincp --> Product --> és VBET 3.3.6 pel que el seu últim



- Aquí hi ha alguns exemple, en el vbetchace, és aquest estil d'identificació ja contenia?
_showthread_php_t_8458210.html
_showthread_php_t_8808510.html
_showthread_php_t_8811110.zip
_showthread_php_t_1989110.zip



- Michał em pot dir exactament què plugin de crear i llegir l'arxiu complet de cacera, vaig a escriure codi condicional per aquest mod al plugin d'excloure a un cert estil de l'ús d'arxius Chace complet. Per exemple, si l'usuari que utilitza l'estil d'Identificació del n º 1 que ell / ella amb el Chace complet, però si s'utilitza l'estil Identificació del n º 2 ell / ella no utilitzar el Chace completa

vBET
12-09-10, 19:56
Codi de convidat memòria cau s'inclou en l'arxiu / includes / vbenterprisetranslator_finctions_guestcache.php i vbet_getGuestCacheFile funció determina el nom d'arxiu de memòria cau. Com es pot veure - Identificació de l'estil s'utilitza al final del nom de l'arxiu i es llegeix de

$vbulletin->userinfo['styleid']

Memòria cau d'arxius completa és llegit per VBET al ganxo global_start i escrit en un ganxo o global_complete global_shutdown.

basketmen
14-09-10, 13:47
Ok ja he fet aquest mod de treball o d'altres estils que desitja excloure VBET, no sé si altres persones a obtenir aquest problema, però si és així vostè pot utilitzar aquesta solució també



Go to admincp --> Plugins & Products --> Plugin administrador

buscar en aquest 3 plugins
v Empresa Traductor
Memòria cau d'escriptura convidats
v Empresa Traductor - Banderes




obert i l'abric que el contingut d'aquest codi si condicional


if (STYLEID! = 10)
{
/ / El contingut del codi
}



canvi del 10 amb el seu propi nombre d'identificació de l'estil que vol excloure l'ús de VBET i no amb Chace complet, per exemple, aquest estil: la pell mòbil súper lleuger / style (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t = 151.186) que l'ús d'assignació de dispositius mòbils de l'estil (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=130983) com jo faig servir ara


Nb. To know what is your style id number, go to phpmyadmin --> go to Table : Style --> es pot veure el número a la columna style

mario06
15-09-10, 08:03
Acabo de desinstal l'estil de dispositius mòbils, i perdut prop d'un ingrés ** dia, però no tinc el temps per jugar i jo no vaig a pagar un tipus 10 **** hora a fer-ho.

És per això que puc comprar "acabats" els productes, no vull ser un beta tester per a ningú.

Que estàs fent una bona feina en l'intercanvi i jo ho agraeixo.

Salutacions company ...

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations