PDA

Veure la Versió Completa: Sol.licitud d'ajuda per l'idioma per defecte

Cybershaolin
14-11-09, 08:26
Molt bon producte. Gràcies de nou per aquest hack. :)

Que anava a necessitar ajuda o té una petició que fer. Per als nous usuaris del fòrum, que està bé ja que tenen un camp per seleccionar l'idioma per defecte, però per a tots els usuaris existents, no hi ha un conjunt de valors, que només posa "No establert". Podria donar-me una consulta per executar per tal de posar automàticament l'idioma per defecte en lloc de "No configurat" (en el meu cas és francès per al valor per defecte)? Això és perquè fins i tot si vostè posa un fil en el fòrum dient als usuaris anar modificar les seves dades, molts d'ells no va a llegir aquest fil.

Seria bo si puc canviar-ho automàticament, per als meus usuaris existents.

Gràcies.

vBET
14-11-09, 14:29
No ha de configurar l'idioma per defecte per als usuaris. Si no hi ha cap idioma per defecte és, llavors VBET suposa que és el mateix que l'idioma de fòrum i no prendre cap mesura que els missatges estan arribant nous (perquè ells estan en l'idioma de fòrum):)

Cybershaolin
14-11-09, 17:50
Oh, no sabia res d'això, ho sento. Gràcies per la teva resposta.

vBET
14-11-09, 23:53
Cap problema - Jo sóc aquí per ajudar-te:) Demani sempre que ho necessiti. A més de noves característiques o integracions:)
Gràcies.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1