Veure la Versió Completa: Resolt estrany personatge en les URL
badawidollah
21-05-10, 12:30
[Lang = vi] hola,
* Ron97 مباراة .. أي مكان آخر يمكن الربح? - العاب الجوال منتدى تحميل Mp3 موسيقى فيلم فيديو خلفية المشروع شركة إدارة الأعمال الكبار فوتوشوب يؤ
badawidollah
21-05-10, 12:31
Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL al seu lloc: Si us plau, seleccioni el seu Idiomes Bel 19 maig 2010
Googlebot tingut problemes durant el rastreig del seu lloc Si us plau, seleccioni el seu Idiomes Bel.
Googlebot trobat un nombre molt gran d'enllaços al seu lloc. Això pot indicar un problema amb l'estructura de la URL del seu lloc. Googlebot innecessàriament pot rastrejar un gran nombre d'adreces URL diferents que apunten al contingut idèntic o similar, o parts de rastreig del seu lloc web que no estan destinats a ser rastrejades per Googlebot. Com a resultat Googlebot pot consumir ample de banda molt més del necessari, o pot ser completament incapaç d'índex de tot el contingut al seu lloc.
Més informació sobre aquest tema
Aquí està una llista de URL de mostra amb problemes potencials. No obstant això, aquesta llista no inclogui totes les adreces URL problemàtica al seu lloc.
* Ron95 Ron97
* À ¤ ¤ à ¥ à ¤ · A ¤ ¾ à ¤ ° A ¤ · ¥ <à ¤ ¨ ¥ € PS3 de 250 GB - à ¤ «à ¥ <à ¤ ° A ¤ ® à ¤ ® à ¥ <à ¤ ¬ à ¤ ¾ à ¤ ‡ à ¤ ² à ¤-à ¥ ‡ à ¤ ® à ¥ à ¤ • Un ¤ ¤ ® à ¤ ª à ¥ € 3 ¤ mA ¥ €  ¤ ¡¤ ¿à ¤ · A ¥ < ¤ · Un ¤ ¤ à ¥ € à ¤ ¤ ¤ ® à ¥, à ¤ mA ¥ €  ¤ mA ¥ ‰ à ¤ ² à ¤ ª à ¥ ‡ à ¤ ª à ¤ ° A ¤ ª à ¤ ° A ¤ ¿à ¤ · A ¥ <à ¤ OEA ¤ ¨ ¤ ¾ à ¤ ª à ¥ à ¤ ° A ¤ ¬ à ¤, à ¤ § ¤ ¨ ¤ mA ¥ à ¤ · A ¤ ¾ à ¤ ª à ¤ ¾ à ¤ · à ¤ • à ¤, à
* Ù Ø § Ù † O · ÚS ± Ø ³ US ÚS º ÚS ° O ® Ù ... Ø ³ Ø © Ø £ Ø'Ù ‡ Ø ± - Ù ... Ù † Ø ª Ø · u ‰ Ø § Ù "Ø ¹ Ø § Ø ° O § Ù" Ø ¬ UO § Ù "Ø ª Ø * Ù ... USU" Ù ... Ø ¬ Ø § Ù † US mp3 Ø § Ù "Ù ÚS · USU Ù ... UO ³ USU, Ù ‰ Ø § Ù" Ù USU "Ù ... Ø ® Ù" Ù ÚS © Ø § Ù "Ù ... O'O ± UO ¹ O'O ± ÙƒØ © Ø ¥ O · Ø § Ø ± Ø Ø § Ù ©" Ø £ Ø ¹ Ù ... Ø § Ù "Ù UO ª ÙØ'ÙØ · u, ØμØμ Ø § Ù "Ø Ø * ° O § Ù" Ø ª US
badawidollah
21-05-10, 12:51
RewriteEngine On
RewriteBase / fòrum /
RewriteCond% {} HTTP_HOST! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
Què és el primer missatge de?
La seva. Htaccess es veu bé i com veig que està treballant. Té algun problema amb les regles?
Sobre la nota principal de Google - l'exemple d'URL problemàtica no és un URL en absolut. Hi ha alguna cosa trencat en el post, o és que Google t'envia?
També - he vist que ja va escriure en el subprocés on es descriu el problema. Si us plau, consells guaret s'hi descriuen. Sobretot:
1. Bloc de contingut irrellevant per robots.txt
2. Comproveu té eines per a administradors web que mostra els errors en algunes de les URL en bucle (loop vol dir que algunes parts es repeteixen una i altra vegada)
badawidollah
23-05-10, 08:02
1. el
2. Google no mostra errors url bucles
Opina aquestes àrees cap a fora -
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
#RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
i torneu a intentar-ho. No es necessita el doble. I no necessita aquesta línia, ja sigui -
#RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA] (Ja comentat anteriorment)
^ ^ La línia que allà, em va trencar el fòrum. No és necessari.
Si això no funciona ... També tracte de comentar aquesta part de -
#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.nusantaraku\.org
#RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/$1 [L,R=301]
Alguns servidors NO ho requereixin. Que havia de comentar, així .. en cas contrari el fòrum estava en la ruïna.
La meva instal lació VBET és totalment funcional amb només el següent en htaccess. -
RewriteEngine On
Opcions + FollowSymLinks
# VBSEO Sitemap
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]
# END
# VBET
# Regles per als enllaços de traducció SEO amb Matías (s'han d'incloure totes les regles abans de vbseo.php)
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / $ 2 [L, QSA]
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
Final # VBET
badawidollah
23-05-10, 17:22
Ara, els meus regles com aquesta
RewriteEngine On
RewriteBase / fòrum /
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / $ 2 [L, QSA]
# RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
# RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
# RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
# RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
No sé que funcioni o no
Ara, els meus regles com aquesta
...
No sé que funcioni o no
Les seves regles es veu bé. Per comprovar funciona només cal anar a qualsevol pàgina traduïda i comprovar que està treballant.
No ha de treure les regles de Matías - els que no estan actius tota manera (VBET captures tot abans de Matías). També la seva primera regla és bo i millor per al SEO perquè (les forces de redirigir les adreces URL que no comencen per www començar per www).
Li suggereixo que no tots els canvis en l'arxiu. Htaccess fins que Winf que alguna cosa no està funcionant i en aquest cas si us plau, primer ens descriu el que és i que li donarà suport.
1. el
2. Google no mostra errors url bucles
1. Quan - abans o després de correu de Google?
A la meva, no tinc aquesta part. Ho té dues vegades -
vbseo.php es té en compte .... i per mi em va trencar el codi si ho vaig deixar allà.
Michal em va dir que em retiri, i ara funciona bé.
badawidollah
24-05-10, 10:52
1. Quan - abans o després de correu de Google?
abans que Google em correu electrònic.
el meu índex de creixement, com de costum, no ara.
semblen deixar de Google d'indexar la meva web
Es necessita temps, germà. Jo li donaria 2 a 3 mesos mínim.
He estat analitzant els motors de cerca SEO d'uns 10 anys. I no hi ha dubte que pren temps per google per determinar la 'final' la col.locació de les seves pàgines. Que va a fluctuar en rangs més alts i més baixos durant setmanes.
badawidollah
24-05-10, 12:53
A la meva, no tinc aquesta part. Ho té dues vegades -
vbseo.php es té en compte .... i per mi em va trencar el codi si ho vaig deixar allà.
Michal em va dir que em retiri, i ara funciona bé.
RewriteEngine On
RewriteBase / fòrum /
# RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
# RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
# RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
# RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
# RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
# RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
espero que funcioni
Tingueu en compte que és normal i es vol que les pàgines bloquejades a l'arxiu robots.txt s'eliminen dels índexs. Així que en aquesta zona es pot estar tranquil. Google indexa el contingut del seu nou i potser encara sense indexació de contingut irrellevant.
La veritable pregunta és què aquest missatge Google es tractava. És possible que Google estava escrivint sobre el contingut que ja està bloquejat, però no va ser retirat dels índexs, però, o realment hi ha algun llaç en l'adreça URL que no es veu ara. En el primer cas - no hi ha res que preocupar - pàgines irrellevants que són vistes per Google com la duplicació del contingut serà eliminat en un temps i és tema tancat. En el segon cas hem de trobar les adreces URL en bucle - que definitivament es troba en les eines per a administradors web, tard o d'hora, si n'hi ha (si us plau, tingueu en compte que les Eines per a administradors web no li mostra les dades reals).
També un indici més - assegureu-vos que vostè va bloquejar tot el contingut pertinent a l'arxiu robots.txt Per Vegeu aquí alguns exemples:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html
I estar preparat que les pàgines bloquejades per robots.txt desapareixerà dels índexs - així és com és i com hauria de funcionar.
En aquest moment no sabem les raons per les quals Google podria enviar aquest missatge. A l'espera de la resposta que el missatge donat en el segon lloc aquí és el que Google enviï o que havia alguna cosa trencat amb la codificació?
No hi ha resposta - considera resolt. Tingueu en compte que si no aquí:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):