PDA

Veure la Versió Completa: Resolt VB4 no activament traduir el missatge de

Jesh
21-04-10, 17:29
Em va enviar un missatge de prova a Alemanya per a un nou fil al meu fòrum: http://www.coinforums.com/forum/f65/translation-test-267/

Però es manté en alemany, no apareix la traducció automàtica com aquí. M'he perdut un ajust?

Jesh
21-04-10, 17:50
Oh, jo sóc tan estúpid! Jo no sabia que depèn de "idioma per defecte".

: (Estúpid de mi.

Ho sento!

vBET
22-04-10, 14:05
No només - també pot establir detecció automàtica d'idioma en les opcions de Google:) Aquesta opció de treball a tots els usuaris - no importa el que estableix el seu llenguatge per defecte o no. També és més costós el rendiment, ja que per cada nou missatge de Google se li pregunta sobre la seva llengua, però dóna molt bons resultats.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1