Veure la Versió Completa: Ja fet En el BBCode altres
Moin, en el meu fòrum està escrit principalment anglès.El tema és Brasil i per tant també alguns en portuguès s'escriu. També es troba en un article en alemany i portuguès.M'agradaria un botó en l'editor de manera que vostè pot seleccionar un text dins d'una contribució.Jo volia fer un propi BBCode. Això no és perquè jo per la "llarga" d'especificar l'idioma.Després ve la final sinó també "/ lang = xx" que condueix a un error. podria fer l'aplicació de l'ajuda així que al final de tot el darrere "/ lang" s'ignora?Llavors pot ser qualsevol manipular BBCode propi per a les llengües que necessita.DankeChristian
Quan s'utilitza lang=xx BBCode llavors acabar sense paràmetres - només /lang.
Si algú ha posat el seu idioma per defecte després de mod per defecte del llenguatge BBCode a tot el seu lloc i també amb el títol. És configurable - l'usuari pot desactivar el mode a l'editor si vol escriure algunes peces en diferents idiomes, i després cal afegir BBCode manualment.
Així que ara els usuaris són amos dels seus BBCode idioma i no has de configurar - que només cal configurar l'idioma per defecte de l'usuari al PC:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):