PDA

Veure la Versió Completa: Dubtes en fer la base de dades beckup

kratos
11-03-16, 20:44
Hola amics, jo estic necessitant fer un beckup de la base de dades d'un fòrum de Vbulletin, excepte jo no estic gens fer la beckup per complet, perquè cada vegada intento fer una estona només descarregar el DB incompleta "/ Minha pregunta és: Quan fa la beckup jo necessitar impossibilitar el fòrum? Ningú em pot guiar? Perquè s'instal·la en un hosting meu fòrum i necessito urgents ment fem la beckup DB completa sense errors. Des de ja moltes gràcies!

Marcin Kalak
12-03-16, 09:26
Tingueu en compte que el nostre producte és VBET - No vBulletin. VBET és plugin per vBulletin que permet traduir a 52 idiomes fòrum i suport de la comunitat multilingüe.

Si vostè té preguntes sobre vBulletin si us plau aneu a vBulletin pàgina i demanar vBulletin equip

jackthomas087
25-10-16, 10:05
Per agafar la còpia de seguretat escriu el seguint en la línia d'ordre :
mysqldump -h localhost -r Arrel -p databasename > la meva_còpia de seguretat.sql

Per restaurar l'arxiu escriu el seguint en la línia d'ordre :
Font la meva_còpia de seguretat.sql
66 Vistes

skameykin22
28-05-17, 08:51
Alguna cosa no funciona d'aquesta manera.

Marcin Kalak
29-05-17, 15:57
Si us plau crear un tema nou i descriure el vostre assumpte m\u00e9s de forma exacta. El damunt la instrucci\u00f3 actua una c\u00f2pia de seguretat del vBulletin base de dades i no \u00e9s relacionat al nostre producte.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations