Veure la Versió Completa: És possible que altres pagaments de paypal? Si l'actualització està inclòs en el preu?
Estic considerant comprar vBET. Tanmateix, necessito alguna informació:-és possible pagar altrament que per paypal? No tinc una targeta de crèdit, i jo sóc del Regne Unit de la mateixa manera com vostè. Puc transferir al seu compte?-això permet pagament $ 230 a partir de l'actualització està inclòs en el preu?
Marcin Kalak
11-05-15, 16:59
Vostè pot transferir l'import al compte. Ompli el formulari com a normal, però no paguen mitjançant Paypal-sistema li mostrarà l'import a pagar (en dòlars, calcular per un dòlar a la taxa de canvi mitjana BNP en transferència). Després de completar el formulari plz m'envien un PM a les dades que heu introduït i enviarem per correu les dades de transferir. Després de l'aprovació de la transferència, vostè rebrà llicències. Mitjançant la compra de llicències, teniu un any actualitzacions gratuïtes, posteriorment pot estendre les llicències i actualitzacions per un altre any.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):