PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Google API1 funciona no més Google API2



wowglider.de
19-10-11, 15:26
Hola, estic realment molt enfadat.

wowglider.de
19-10-11, 15:30
Super! Funciona ara fins i tot aquí això traduir correctament!Original: Hola, estic realment molt enfadat. M'he comprat a mi per molt diners 2 x vBet, fins ara que se n'anava relativament bé, ara fins i tot missatges s'han traduït amb el API1 i només amb targeta de crèdit, pot pagar la API2, tinc però cap targeta de crèdit, com la majoria de la gent en Europa.Wie l'infern que ara hauria de donar suport a la cursa portar?

wowglider.de
19-10-11, 15:39
Aquesta traducció xucla.

vaig comprar 2 còpies de vbet fins ara, aquesta és la quantitat de diners per a mi. Fins que algunes setmanes estava bé, però ara no hi ha cap traducció ja, fins i tot amb API1, vaig pensar que bé i instal·lar API2, però només el pot utilitzar amb targeta de crèdit, aquí a Europa ningú no té targetes de crèdit perquè no puc utilitzar vbet ja, qualsevol ajuda?

vBET
19-10-11, 16:48
Hola. Sabem - és una merda que Google no és lliure ja. Creiem que nosaltres - és molt important per a nosaltres si no més gran (perquè venem vBET) tenir lliures traduccions. Encara això no és per a nosaltres - és a 3 proveïdors de traducció de festa.
En aquest moment encara podeu utilitzar Google v1 i l'API de Microsoft. Estand encara estan lliures. Cabina té límits. Últim alleujament de vBET té fins i tot els proveïdors de cua - així que quan arriba a límit a un proveïdor, llavors vBET canvia a un altre. Així encara pot utilitzar lliures traduccions.
Google v1 es tancarà 1 de desembre de 2011.
L'API de traducció de Microsoft és lliure només fins al març 2012.
Anem a afegir aviat possibilitat d'utilitzar pagat l'API de traducció de Microsoft (no comprovem tanmateix com hi ha els pagaments es realitzen - senti's lliure de comprovar).

Si us plau d'abordar la qüestió a Google - que no podem fer res sobre mètodes de pagament en Google v2. Potser si es tenen prou comentaris que afegiran altres opcions de pagament.
Personalment tinc una cosa que actua com la targeta de crèdit però jo pot no crèdit feta en això. No tinc cap idea com s'anomena però, exterior que és reconegut mateix com la targeta de crèdit. Estic vivint a Europa i que sé de persones amb targetes de crèdit, així que puc dir que els són disponibles. Si us plau, demani el seu banc Quines possibilitats té. És l'àrea que és fora del nostre control. No podem canviar mètodes de pagament de Google. Que no puc dir quines possibilitats té en el seu banc.

Així que en aquest moment:
-Vostè encara es poden quedar amb traduccions lliures. Els tenen límits.
-Que pot adoptar per mètodes de pagament de v2 de Google. Si no utilitza Google v1 que s aconsella per impossibilitar amagatall cleaner - no vol pagar una i altra vegada per a la mateixa traducció.

Necessita més ajuda aquí? :)

wowglider.de
19-10-11, 17:11
No necessita una targeta de crèdit per la qual cosa no comprar un només per a un servei. Google API1 no està treballant ja, des de setmanes ara! Vaig a tractar ara microsoft.

wowglider.de
19-10-11, 17:26
Doni el vistiplau, Microsoft treballat uns 10 minuts, ara no hi ha una altra vegada la traducció. Si això no és millor fins demà i vol un reemborsament! (el meu primer!)

vBET
19-10-11, 19:18
Hola. Si us plau nota que Microsoft ha hourly i límits mensuals. Així que si va parar per treballar-lo aviat feina un altre cop si no vas assolir el vostre límit mensual encara

Segons per vBET llicència que és l'acord legal entre nosaltres, vostè és responsable de tenir accés a proveïdors - 3 parts estan fora de la nostra influència de traducció. Així que no importa perquè no té accés - no vol pagar, vostè arribar al límit, el seu servidor està bloquejant les sol licituds sortints, o qualsevol altra raó no és una raó per a la devolució. Perquè és el que és responsable d'assegurar l'accés a proveïdora de traduccions. Aquí és la part de l'acord de llicència:

vBET està utilitzant serveis externs de traducció (traducció APIs). Des de la versió 4.4.0 i 3.5.0 vBET és capaç d'utilitzar moltes traduccions APIs (en realitat amb el suport: Google i Microsoft ® traducció API). Vostè ha de permetre ús amb el suport de traducció APIs que configurar que s'utilitzarà per vBET. SIMPLE Podbielski Michael li dóna cap devolucions en cas que si el seu fòrum és bloquejat/prohibit o hem limitat de cap altra manera per qualsevol dels serveis de traducció utilitzada, fins i tot en el cas si alguns o tots els suport traducció serveis es tancarà. Si ho desitja, pot comprovar la nostra vBET 2. x versió lliure, fa Google Translation Service és accessible per al seu fòrum abans de compra de vBET 3.x/4.x, però encara no tindrà dret a qualsevol devolució si el seu accés de fòrum a qualsevol servei de traducció es veurà limitada de cap manera durant l'ús de vBET 3.x/4.x. SIMPLE Podbieski Michael és no es fa responsable de cap manera per qualsevol dels resultats de serveis de traducció utilitzades o la seva rendiment i l'accessibilitat.
I aquí està l'enllaç a plena llicència (http://www.vbenterprisetranslator.com/license.php) que és un acord legal entre nosaltres. Així que si vostè es preguntarà per a la devolució en el cas quan vostè personalment d'acord que serà la seva responsabilitat i no serà un cas de devolució, llavors conforme a aquest va acordar entre nosaltres en llicència que no li reemborsarà.

Vostè simplement no té cap problema amb vBET - té problema amb els proveïdors de traducció de partit 3. I no es responsabilitzen per a allò. Just com vostè would no com anar a la presó per crim comès per una altra persona;) Simplement no podem ser responsables de 3 parts i l'esperança que vostè entén això.
També - la vostra una llicència és ja expired, 2n és utilitzat 4 mesos - que ens pots culpar que canvis de marca del Google?... Creure'ns - seríem més feliços si Google seria quiet lliure.

Aquest tema pot ser també útil per tu per entendre per què l'API pot treballar de tant en tant: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html#post10869 (bàsicament arribeu fins el seu límit - hi ha alguns més detalls aquí).

Necessita més ajuda aquí? :)

PS.
Citat part de llicència es canviarà a un minut - estem tancant lliure vBET versions perquè l'API de Google Translation v1 es tancarà - així que no hi ha cap sentit parlar de versió de 2. x vBET lliure de llicència si això will no existeix ja. Canvis detallats en la llicència que es descriu en anuncis.

techanalyst
19-10-11, 20:41
Doni el vistiplau, Microsoft treballat uns 10 minuts, ara no hi ha una altra vegada la traducció. Si això no és millor fins demà i vol un reemborsament! (el meu primer!)

Benvingut al meu món :P

vBET
19-10-11, 21:00
Benvingut al meu món :P

Benvingut a món d'API de Traducció de Microsoft :P

Els seus límits no són fins a vBET - els seus límits són només fins a Microsoft. V2 API de traducció de Google li permet posar el seu propi límits.

techanalyst
19-10-11, 21:35
Benvingut a món d'API de Traducció de Microsoft :P

Els seus límits no són fins a vBET - els seus límits són només fins a Microsoft. V2 API de traducció de Google li permet posar el seu propi límits.

Raonablement cert mentre tu dont controlar els tercers partits, però trauria les "Traduccions Lliures" de descripció de producte, o com a mínim paraula ell tan "Limitat Traduccions Lliures".

vBET
20-10-11, 02:32
Raonablement cert mentre tu dont controlar els tercers partits, però trauria les "Traduccions Lliures" de descripció de producte, o com a mínim paraula ell tan "Limitat Traduccions Lliures".

Hi ha encara lliure traducció API disponible (fins i tot 2), però per descomptat, la informació de millor temps;)
Si us plau punt on s'escriu exactament (donar-nos enllaços) que serà capaç d'actualitzar.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1