PDA

Veure la Versió Completa: Pàgina en blanc ... 2.4.4 / VB 4.1.5



harleyforum.se
02-10-11, 15:26
La meva pàgina està en blanc de sobte en altres idiomes. Parell de dies que va passar (que altres han notat el mateix en tot el 29 de setembre).

Vostè ha esmentat, instal lar CURL en algun lloc .. Què és això?

El mateix de Google Chrome i Firefox.

No puc publicar aquí o url de pantalla, però tira la meva fòrum. http:/ / harleyforum.se

harleyforum.se
02-10-11, 16:19
També acaba d'executar el googletest.php. Té aquesta resposta:

A partir traducció de prova G API V1
Resultat de la prova: {"ResponseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Prova d'error:

r.dziadusz
03-10-11, 08:20
Api de Google V1 està a punt de ser tancat, així que posar límits de nous, si us plau fixi's que després de 1-st desembre vBET lliure versions 2.3. x, 2.4. x, que utilitzen Google lliure api v1 no funcionarà.
Sobre el seu issu, seu són no bloquejat per google, el seu estatus de resposta és correcte, el més probable arribar a seus límits. Si us plau reinterpretar-los millorar el seu vbet a última versió de pagament, que hauria de ser capaç d'utilitzar Microsoft i altres traducció APIs i posar el seu amagatall complet! Dret ara si us plau, assegureu-vos que la memòria cau és permès, això podria ajudar amb reduir peticions

harleyforum.se
04-10-11, 15:09
Ok, entenc. Quant costa Google V2 costarà?

harleyforum.se
04-10-11, 16:34
OK tot, només comprava/millorava a la versió "real" (4.4.2) i treballs com un encant! (fins ara;)). En la seva majoria utilitzant Microsofts API.

harleyforum.se
04-10-11, 17:23
OK tot, només comprava/millorava a la versió "real" (4.4.2) i treballs com un encant! (fins ara;)). En la seva majoria utilitzant Microsofts API.

... .fort una hora o així, ara tinc deia a exacly el mateix error que vaig tenir amb la versió lliure:(

vBET
04-10-11, 18:34
Si us plau, obriu nou fil a la secció de solució de problemes si es tracta de la versió pagada. Si vostè ja sap la resposta (que et vaig veure va ser escrit en algun altre fil, si us plau, les instruccions de guaret allà). Si necessita informació específica - si us plau obri el seu propi fil. Principalment - si us plau utilitzi els emprovadors estand de Microsoft i Google. És un dels API està disponible, que a aquesta API. Si no dels que llavors es pot considerar l'ús de Google v2 o esperar fins que es va aconseguir nous límits - d'aquesta manera va a omplir el seu memòria cau més temps, però lliure. Si vostè no està utilitzant Google v1 es recomana que apagui el netejador de memòria cau (NO s'apagui la pròpia memòria cau - neteja només automàtic). Per obtenir més informació necessària per favor, només cal obrir el seu propi fil.

El més probable és que acaba d'arribar al seu límit en Microsoft.

PS. Tingueu en compte que ara mateix estem pensant en la solució nova que li permetrà utilitzar cua de l'API - així que quan s'arriba a límit a un API llavors vBET es canviaran automàticament a un altre. Per a més informació sobre això si us plau, veure aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/2459-circular-checking-switching-apis-keep-flow-translations.html#post10444

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1