PDA

Veure la Versió Completa: VBET 2.4.4, "language =" paràmetre no es genera en en CMS



vforum
18-07-11, 18:47
VBET 2.4.4, "language =" paràmetre o (és a dir, "/ a / direcció) URL no es generen en el CMS


així que tots els enllaços dins de CMS retorn als valors d'idioma Anglès


però, pot navegar per la resta del lloc, bé en diferents idiomes, fòrum, bloc, etc

mateix error en dues d'aquestes opcions:

Afegir paràmetre d'idioma a la URL (és a dir, "la direcció? Language = CA)
Crear URL d'acord al consens d'enllaç de SEO (és a dir, "/ a / direcció)



Htaccess.


# Use PHP5 Single php.ini as default
AddHandler application/x-httpd-php5s .php
ErrorDocument 403 /403.html

RewriteEngine on
RewriteBase /

RewriteRule ^((urllist|sitemap).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]


Alguna idea?

Thanx

vBET
19-07-11, 00:37
Tingueu en compte que la versió gratuïta només és compatible amb el fòrum. Versió de pagament compatible amb CMS i els blocs (full vBulletin Publishing Suite) + altres moltes característiques.

Diferències entre la versió completa lliure i ple que pot trobar aquí (verd només s'admet en la versió completa, un negre a les versions de cabina):

vforum
19-07-11, 07:26
ok

No em vaig adonar d'aquesta limitació

Thanx


Tingueu en compte que la versió gratuïta només és compatible amb el fòrum. Versió de pagament compatible amb CMS i els blocs (full vBulletin Publishing Suite) + altres moltes característiques.

vBET
19-07-11, 17:38
Cap problema. Veig que va comprar la llicència pagada i va escriure un post de solució de problemes - Jo vaig a anar ara mateix:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1