PDA

Veure la Versió Completa: Noves versions

vBET
25-02-11, 18:17
Hola:)

Acabem de llançar noves versions lliures amb només petits canvis, però estem gairebé llestos per llançar noves versions de pagament amb molts canvis útils:) Així que per a tots els nostres usuaris la versió de pagament - que aviat tindrà nova versió:)

meto
06-03-11, 18:51
Hi ha cap ETA a les noves versions de 4.x?

vBET
06-03-11, 23:45
No estic familiaritzat amb el significat d'ETA, però suposo que es tracta de termini. Aquest mes es donarà a conèixer vBET3.x (setmana) - no hi ha molts canvis i que estarà en fase beta. Els mateixos canvis de vBET4.x serà llançat el mes més tard - és assegurar una millor qualitat i no exposar a tots els usuaris sobre els possibles nous errors en les noves funcionalitats. Per descomptat que els canvis de prova i, encara als usuaris usa diferents configuracions, clavegueres, altres mods i així successivament, de manera que algunes coses poden ser visible només en alguns fòrums. Això és el que per a la fase beta hi ha en la vida del producte - els que ho desitgi pot utilitzar-lo quan va ser advertit sobre l'etapa juvenil d'algunes funcionalitats. I l'alliberament de mesos més tard vBET4.x ens dóna l'oportunitat de posar-la en llibertat amb possiblement alguns problemes que ja està resolt:)

Així que responent a la teva pregunta en breu - la setmana que llancem vBET3.x i en primera o segona setmana del mes que ve ha de ser alliberat vBET4.x

Taurus
07-03-11, 02:18
Gràcies per la info Michal. Tot esperant l'actualització.

PS:''ETA "Temps estimat d'arribada ....

Lee G
07-03-11, 14:49
Alguna pista sobre què esperar de les noves característiques o és principalment la velocitat i la càrrega del servidor fent millor

vBET
09-03-11, 00:39
Hem fet diverses millores de rendiment. Una de les més freqüents - Suport per memòria cau:) A més, algunes altres millores en el rendiment en el nivell d'algorisme. Tots els detalls s'esmenten en el punt d'alliberament.

Ens va fer el llançament d'avui - el dia d'avui acaba de començar al nostre país pel que es va fer en diverses hores (ara és hora de dormir,)). En aquest moment el nostre fòrum hi ha a la nova versió VBET:)

meto
09-03-11, 12:18
No puc esperar a veure memcached en VBET. Puc dir que extensió php has utilitzat? Memecached o Memcached?

vBET
09-03-11, 15:34
No puc esperar a veure memcached en VBET. Puc dir que extensió php has utilitzat? Memecached o Memcached?

Estem donant suport a:
- Memecached
- APC
- XCache
- EAccelerator

I està escrit en bona forma per la qual cosa si alguna cosa més es necessita pot ser fàcilment afegit, fins i tot seguint les instruccions solució ràpida:)

meto
09-03-11, 19:41
Ho faré jo mateix, probablement. Em vaig donar per vençut amb memcached quan em vaig assabentar d'exemple 4 o 5 de l'ús de la memòria cau db que es podria fer amb una sola funció - no tenen necessitat de reescriure tot el camí:)

Però no has contestat a la meva pregunta - que per tant no es donen compte que hi ha dues extensions per a memcached amb o sense D al final:
PECL:: Package:: Memecached (http://pecl.php.net/package/memcache)
PECL:: Package:: memcached (http://pecl.php.net/package/memcached)

vBET
09-03-11, 19:55
Ho faré jo mateix, probablement. Em vaig donar per vençut amb memcached quan em vaig assabentar d'exemple 4 o 5 de l'ús de la memòria cau db que es podria fer amb una sola funció - no tenen necessitat de reescriure tot el camí:)

Però no has contestat a la meva pregunta - que per tant no s'adona que hi ha dues extensions per a memcached amb o sense D al final:
PECL:: Package:: Memecached (http://pecl.php.net/package/memcache)
PECL:: Package:: memcached (http://pecl.php.net/package/memcached)

M'adono d'això i m'ha respost a la teva pregunta - Vaig fer una llista de tots els caixets de memòria recolzada ara per VBET i clarament es pot trobar allà Memecached. Així que per què estàs convençut que no ha respost a la teva pregunta - ¿què necessites més? :) Si vostè necessita indici de com el suport Memcached aquí va:
1. Afegir en l'opció de productes addicionals per al paràmetre d'arxiu de memòria cau
2. Importació d'arxius de producte
3. Edita l'arxiu includes / vbenterprisetranslator_class_cache.php
a) Còpia de classe per Memecached
b) Canviar el nom de la classe copiat a reconèixer com Memcached
c) Actualització de cos per donar suport a la API Memcached (les nostres classes són adaptadors simples, això és pel que no haurà de fer algun canvi en altres llocs)
d) Afegir un nou cas per al valor de la nova opció en el bloc d'interruptors a la part superior de l'arxiu, per crear l'objecte adaptador Memcached

Per obtenir més consells específics - si us plau, només crear aquestes sol.licituds i Kamil li donarà indicacions exactes de com fer-ho amb els llistats de codi.

meto
09-03-11, 20:44
M'adono d'això i m'ha respost a la teva pregunta - Vaig fer una llista de tots els caixets de memòria recolzada ara per VBET i clarament es pot trobar allà Memecached. Així que per què estàs convençut que no ha respost a la teva pregunta - ¿què necessites més? :) Si vostè necessita indici de com el suport Memcached aquí va:
1. Afegir en l'opció de productes addicionals per al paràmetre d'arxiu de memòria cau
2. Importació d'arxius de producte
3. Edita l'arxiu includes / vbenterprisetranslator_class_cache.php
a) Còpia de classe per Memecached
b) Canviar el nom de la classe copiat a reconèixer com Memcached
c) Actualització de cos per donar suport a la API Memcached (les nostres classes són adaptadors simples, això és pel que no haurà de fer algun canvi en altres llocs)
d) Afegir un nou cas per al valor de la nova opció en el bloc d'interruptors a la part superior de l'arxiu, per crear l'objecte adaptador Memcached

Per obtenir més consells específics - si us plau, només crear aquestes sol.licituds i Kamil li donarà indicacions exactes de com fer-ho amb els llistats de codi.
Oh, no he entès bé - vaig pensar que es referia als noms com de programari, no com a mòduls de php. No hi ha preguntes. És possible aconseguir alguna cosa aviat accés a la versió 4? O simplement per incloure l'emmagatzematge en memòria cau del motor? Ara estic fent servir la memòria cau del meu propi convidat amb memcached.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1