PDA

Veure la Versió Completa: plugin de ISPY - noms d'usuari amb <vBET_SNTA>



Taurus
22-12-10, 08:53
Ha estat integrat amb èxit VBET int? També estic interessat en obtenir la meva pàgina iSpy traduït. Fins i tot si només es pot obtenir el nom d'usuari correcte. En aquesta etapa m'estic fent això:

vBET_SNTA

com noms d'usuari a les meves pàgines iSpy.

Gràcies!

EDIT: Em sap greu, per veure si aquesta VB3, només vull esmentar, estic en VB4.

kamilkurczak
22-12-10, 10:17
sí, aquí tens algunes instruccions:


Què passa amb aquest <vBET_SNTA>? segueix sent en la seva pàgina o no?

Taurus
22-12-10, 10:47
Gràcies Kamil. Comprovar que ara.

No tinc la <vBET_SNTA> en qualsevol altre lloc que aquí: iSpy (http://creativx.net/forums/vaispy.php)

Taurus
23-12-10, 10:34
He seguit les instruccions que em vinculats a Kamil, però encara em mostra el següent:

http://i53.tinypic.com/2a7g6sm.jpg

Si us plau, ajuda.

kamilkurczak
23-12-10, 11:17
Això és perquè el nom no s'analitza aquí. I aquest lloc encara no està traduït com jo ho veig. Si us plau, faci tots els pas d'integració a pas, un cop més. Després que aquest lloc ha de ser traduït.

Taurus
23-12-10, 11:21
Què vol dir aquest lloc no es tradueix?

kamilkurczak
23-12-10, 11:24
en fer clic a la bandera - de exaple polonès - URL és correcta, però el lloc encara es troba en anglès. ha de ser traduït - de manera que ara el lloc no utilitza el ganxo global_complete i el seu nom d'usuari amb <vBET_SNTA> no s'analitza.

On puc trobar aquest mod? és gratis? Jo Wold agrada instal lar i comprovar.

Taurus
23-12-10, 11:28
Vols dir aquesta pàgina? vaispy. A causa de que el meu lloc és creativx, i que és traduït!

Taurus
23-12-10, 11:29
Aquí van:

vBISpy - AJAX en temps real de nous llocs d'alimentació / Fils - vBulletin.org Fòrum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=233759&highlight=vaispy)

kamilkurczak
23-12-10, 11:41
i una altra pregunta.
Si us plau, cerqueu a la base de dades a la taula -> missatge
en aquesta taula trobareu la columna -> nom d'usuari

Si us plau, comproveu que s'han noms d'usuari a la base de dades d'aquesta taula amb <vBET_SNTA> o no?

Taurus
23-12-10, 12:01
No, no hi ha noms d'usuari amb això.

kamilkurczak
23-12-10, 12:12
així que si vostè no té els noms d'usuari amb aquest <vBET_SNTA> a la base de dades a la columna posterior - que bo ha d'integrar la seva plugin amb VBET. Si us plau, faci tots els passos d'integrar una vegada més. pas a pas.

Aquesta pàgina després de la integració - vaispy - ha de ser traduït.

kamilkurczak
23-12-10, 12:17
També pot bloquejar l'addició d'aquest <vBET_SNTA> en noms d'usuari

NO a prova, perquè no tinc aquest problema en el meu fòrum de prova:

1. editar i fer una còpia d'aquest fitxer:
Fòrum / root includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. En aquest arxiu trobarà:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm')) {
3. i substituir per:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')) {
4. prova que

Taurus
23-12-10, 13:09
1. editar i fer una còpia d'aquest fitxer:
Fòrum root / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

Vol dir: root fòrum / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php??

Posarà a prova ara, i presentar un informe. Moltes gràcies!

kamilkurczak
23-12-10, 16:45
thats a la dreta ha d'estar a la carpeta inclou.
Si segueix sense funcionar - si us plau descriure aquí el que ha de fer per reproduir en el meu fòrum de prova - si us plau em donen instruccions pas a pas.

Taurus
30-12-10, 06:16
És sobretot treballant ara Kamil. Només quan un membre s'inicia un nou fil segueixo tenint el <vBET_SNTA> com el seu nom d'usuari en iSpy. Normal de missatges, és bo.

kamilkurczak
30-12-10, 09:51
bé sé on és el problema amb aquest nou tema.
Aquest problema no existeix en el meu fòrum de prova.
si us plau, un cop més editar el mateix fitxer i:

1. editar i fer una còpia d'aquest fitxer:
Fòrum / root includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. En aquest arxiu trobarà:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')) {
3. i substituir per:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')&& ($_POST['do'] != 'newthread')) {
4. prova que

Ara ha de treballar per nou fil massa

Taurus
30-12-10, 10:22
Gràcies novament per la seva gran suport Kamil. Estic a l'espera de confirmar els resultats.

Taurus
30-12-10, 10:32
Que lamentablement no va funcionar.

http://i52.tinypic.com/25zm7ut.jpg

kamilkurczak
30-12-10, 11:29
té vostè raó. Vaig entrar en la comanda erroni. Ha de ser postthread

Ara, vostè té una bona solució:


1. editar i fer una còpia d'aquest fitxer:
Fòrum / root includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. En aquest arxiu trobarà:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')) {
3. i substituir per:

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] && ($_POST['do'] != 'insertpm') && ($_POST['do'] != 'postreply')&& ($_POST['do'] != 'postthread')) {
4. prova que

Ara ha de treballar per nou fil també. Ho sento pel meu error.

Taurus
30-12-10, 12:09
Acceptar grans. Comprovar ara. Només pot ser bo per canviar també el seu camí a la:

Fòrum / root includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

Per si algú alguna vegada s'enfronta al mateix problema.

Vaig a informar en un moment. Gràcies de nou!

kamilkurczak
30-12-10, 15:48
té vostè raó. El vaig a canviar. gràcies

Taurus
31-12-10, 12:33
Els meus disculpes per la resposta tardana. Voleu confirmar que està treballant ara. Gràcies novament per la seva gran suport Kamil.

kamilkurczak
05-01-11, 09:34
Gràcies per la seva confirmació. bona sort:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1