Veure la Versió Completa: Resolt $ Localització vbenterprisetranslatorflagsdropdown
MicroHellas
14-11-10, 06:49
Hola,
$ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown està treballant només en navbar? Per què no puc fer que funcioni al bar de peu de pàgina com la substitució de llista desplegable v llengua materna?
Maria
Hola:)
¿Va tractar de 'Custom' opció al Admin CP-> VBET-> Banderes i, d'acord amb la descripció:
Si s'estableix personalitzat, ha d'establir manualment les banderes lloc mitjançant l'addició de $ vbenterprisetranslatorflagsdropdown a lloc apropiat a la plantilla navbar.
posar les modificacions adequades a la plantilla navbar del Gestor d'estils?
MicroHellas
16-11-10, 08:39
Hola:)
¿Va tractar de 'Custom' opció al Admin CP-> VBET-> Banderes i, d'acord amb la descripció:
posar les modificacions adequades a la plantilla navbar del Gestor d'estils?
Com les meves preguntes diu: "L'únic lloc que puc afegir és la barra de navegació"? En les obres barra de navegació. Jo ho sé. Però vull posar-lo a la barra de peu de pàgina on vBullatin en realitat té la llista desplegable dels idiomes disponibles. doesnt vBulletin que té a la barra de navegació: cool:
Ho sentim, no ho llegeixi:)
Hm .. De tota manera, jo realment no ho entenc .. He visitat el seu fòrum i vostè ha de llista desplegable a la barra de peu de pàgina i les traduccions es veuen bé amb 25 idiomes que ha establert
No hi ha resposta des de fa algun temps, així que crec que el fil s'ha resolt per ara.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):