PDA

Veure la Versió Completa: Resolt $ Localització vbenterprisetranslatorflagsdropdown

MicroHellas
14-11-10, 06:49
Hola,

$ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown està treballant només en navbar? Per què no puc fer que funcioni al bar de peu de pàgina com la substitució de llista desplegable v llengua materna?

Maria

mateuszr
15-11-10, 09:42
Hola:)

¿Va tractar de 'Custom' opció al Admin CP-> VBET-> Banderes i, d'acord amb la descripció:

Si s'estableix personalitzat, ha d'establir manualment les banderes lloc mitjançant l'addició de $ vbenterprisetranslatorflagsdropdown a lloc apropiat a la plantilla navbar.
posar les modificacions adequades a la plantilla navbar del Gestor d'estils?

MicroHellas
16-11-10, 08:39
Hola:)

¿Va tractar de 'Custom' opció al Admin CP-> VBET-> Banderes i, d'acord amb la descripció:

posar les modificacions adequades a la plantilla navbar del Gestor d'estils?

Com les meves preguntes diu: "L'únic lloc que puc afegir és la barra de navegació"? En les obres barra de navegació. Jo ho sé. Però vull posar-lo a la barra de peu de pàgina on vBullatin en realitat té la llista desplegable dels idiomes disponibles. doesnt vBulletin que té a la barra de navegació: cool:

mateuszr
16-11-10, 12:30
Ho sentim, no ho llegeixi:)
Hm .. De tota manera, jo realment no ho entenc .. He visitat el seu fòrum i vostè ha de llista desplegable a la barra de peu de pàgina i les traduccions es veuen bé amb 25 idiomes que ha establert

mateuszr
18-11-10, 10:27
No hi ha resposta des de fa algun temps, així que crec que el fil s'ha resolt per ara.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1