PDA

Veure la Versió Completa: Problemes amb Google Sitemap



Simon Lloyd
08-11-10, 11:41
Hola sóc encara té problemes amb els mapes de lloc Google, que s'adjunta és una advertència i per sota (a més de mapes de lloc que Google havia una X) és una mostra d'un dels mapes de lloc que mostra una advertència
Tornar a presentar 5 novembre 2010
Mapa del lloc errors i advertències

Detalls de la línia d'estat
- No URL seguit
Quan provem una mostra de les URL del seu Sitemap, hem detectat que algunes URL redirigeixen a altres llocs. Li recomanem que el seu lloc conté URL que apunten al seu destí final (la redirecció de destinació) en lloc de redirigir a una altra URL. Error HTTP: 302
URL: 2003 диаграммы не отображаются должным образом в 2007 году - Кодекс клетке Форум
Problema de detecció: 07 de novembre 2010 li pot ajudar?

Per alguna estranya raó no puc carregar un arxiu de text 7KB, si et poses en contacte et vaig a donar una url per descarregar!

kamilkurczak
08-11-10, 13:31
ok així que per favor em enviés PM amb aquest enllaç. Gràcies

Simon Lloyd
08-11-10, 13:35
PM enviat:)

kamilkurczak
08-11-10, 13:44
ok vaig a veure
EDITAT
Vaig a entrar al fòrum de integració

kamilkurczak
09-11-10, 12:35
Hola,
Vaig revisar els vincles del seu arxiu i donen lloc a temes d'interès correctament.
Potser va ser l'ocasional falta de connexió a Google i el lloc no s'emmagatzemen en memòria cau. Aquests vincles de treball ara, així que no tenen res a veure.
Si vostè pot trobar ara una url amb aquest tema. Si us plau escrigui aquí sobre això.
Gràcies

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1