Veure la Versió Completa: Resolt Error en vbet_getRedirectionLanguage ()
Hola tots, vaig tenir milers de tal error en l'error. log:
Call to undefined function vbet_getRedirectionLanguage() in /includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 952
Línia 952 o línia 947, segons que s'utilitza el mètode de redirecció.El fòrum i les traduccions de treball òbviament. Com es pot arreglar això?Gràcies & GrüßeHangman
kamilkurczak
05-10-10, 11:44
Si us plau, intenti aquesta solució ràpida:
1. Edita l'arxiu includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Cerca:
function vbet_global_bootstrap_init_start2() {
3. Afegir BAIX:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php');
Si us plau, respon-me després d'aquesta edició.
Hola, el destret sembla treballar. Un últim missatge d'error esporàdiques restes en molts Dank.Nun:
PHP Fatal error: Class 'vB_Template_Runtime' not found in /includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 352
Salutacions, botxí
kamilkurczak
06-10-10, 11:38
potser enganxeu aquí una url a la pàgina amb aquest missatge?
Gràcies
Sí, jo pot. : URL ja és mòbil-FAQ (http://www.mobilfunk-faq.info) abans que el destret des de la segona entrega que eren sense banderes apareix la meva opinió, si era en un post i el llenguatge no era el llenguatge estàndard del fòrum. Això explicaria el missatge d'error, però tot va bé. Missatge d'error
Class 'vB_Template_Runtime' not found és tanmateix encara esporàdics.Salutacions, botxí
kamilkurczak
07-10-10, 09:45
Aquesta classe: vB_Template_Runtime automàticament l'ús de VB quan v genera el seu lloc.
Quan vostè té aquest problema - la pàgina és, probablement generada per mod (no VB) i aquest vB_Template_Runtime classe (arxiu amb aquesta classe) no està en ús.
Per tant, vostè ha de trobar un conflicte. Per a això:
En primer lloc: tractar de reproduir aquest problema al seu lloc (trobar un fil, lloc, etc fòrum quan el missatge de l'emissió es mostra)
en segon lloc, tractar de desactivar tots els mods (un per un), sense VBET i tractar d'avís, quan el problema desapareix.
Si us plau, si podeu trobar aquest mod - escriure aquí sobre això.
kamilkurczak
14-10-10, 10:39
no hi ha resposta. Crec que - resolt. Si no, si us plau escrigui aquí i vaig a obrir aquest fil de nou.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):