PDA

Veure la Versió Completa: Només confirmar el procediment d'actualització

Lee G
01-10-10, 15:30
Només he d'aclarir el procediment d'actualització de VBET

Im que s'estan executant VB3.8.1, amb vBSEO 3.5.2 i 2.3.10 VBET
Em va a actualitzar a VBET 336 (més o menys un punt aquí i allà)

D'acord amb les instruccions

Mata a les regles de reescriptura en el htaccess
Desinstal 03/02/10

Actualitzar els arxius de Matías amb les editades (als fòrums segueixen funcionant, mentre que això ocorre)
Pujar tots els arxius VBET
Producte d'importació i modificar segons sigui necessari

¿Segueix sent necessària la clau de l'API de Google?

En qualsevol etapa de l'actualització anterior dels fòrums deixen de treballar fins que els canvis siguin complets o va a treballar tot el camí a través del procés d'actualització

Quina versió de les regles de reescriptura htacess, fem servir amb Matías?

Una altra pregunta. Si em vaig posar un usuari com que han estat predeterminats en espanyol
Puc prendre els feeds RSS dels diaris locals, ja que a través d'usuari i que els missatges que apareixen en el meu idioma per defecte en els fòrums d'Anglès

Perdó per ser un dolor amb l'anterior, només ha de tenir les coses clares en la meva ment, a més de patir la grip Im l'home, que no ajuden al funcionament del cervell complet: D

vBET
02-10-10, 23:34
En primer lloc, desinstal per complet la versió gratuïta (incloent l'eliminació. Regles htaccess). Llavors si us plau, instal un pagament. I després s'integren amb Matías. Per tant la integració de Matías fixat al final.

Google API clau no era obligatori, però Google s'aprecien quan s'utilitza. Per tant s'aconsella usar-lo. Tingueu en compte que en desinstal lar la versió lliure de tot el seu configuració s'haurà anat. Així que vostè pot copiar i passi la seva clau API Google d'algun arxiu temporal.

Fòrum hauria de treballar tot el temps. Per descomptat, els vincles traduït no funcionarà en l'interval entre la desinstal de la versió antiga i completa instal · lar i integrar un de nou. No obstant això les pàgines normals estarà bé:)

Regles per a la versió de pagament es troba en el paquet de VBET. També en la descripció del paràmetre de commutació per connectar SEO trobareu enllaços a aquestes regles (cal modificar si utilitza fòrum sub-directori, així que si us plau només en guaret les instruccions que hi ha).

En aquest moment VBET dóna suport a la traducció només de sortida de canals RSS. Ja tenim aquestes sol.licituds per donar suport també la traducció de l'entrada de canals RSS i el que recordo és acceptada (encara no hi ha data de llançament prevista per a aquest).

Esperem que la grip s'anirà ràpid: D Només demanem en qualsevol moment. Tot està ben descrit i que respondrà a les preguntes quan van arribar. Així que vostè pot utilitzar el nostre suport gratuït en línia, o fins i tot de serveis per a la instal.lació (http://www.vbenterprisetranslator.com/installation-service.php) per $ 30 i deixar la feina per nosaltres:)

Lee G
03-10-10, 14:09
Salutacions perquè Michael.
La forma en què es va llegir en fer el codi de Matías primers canvis o res de treball, incloent admincp
A continuació, la càrrega i la instal.lació de VBET
Així que és un cas d'instal lar VBET, els canvis Matías abans de realitzar qualsevol encendre de bits

Gràcies per l'ajuda i posar-me recte per aquesta

vBET
03-10-10, 17:19
Que era un procediment d'edat - en primer lloc Matías canvis que la instal.lació VBET. Hem trobat una manera de canviar-lo, ja que molts clients no llegeixen les instruccions d'instal lació) una real és més segur:)

Lee G
06-10-10, 16:53
Penjat tots els arxius, es vBSEO etc alteracions
L'activació el producte, em surt si no es presenta el text en els fòrums en tots els
En cp administrador, intenta guardar els canvis, introduïu el número de sèrie del producte, etc i el guarda res.
Que en feu clic a Desa i obtenir una pantalla en blanc

He hagut de desactivar el producte en l'actualitat

Lee G
06-10-10, 18:09
Vaig descobrir que havia de desactivar el producte, deseu els canvis. Setembre idiomes, etc
A continuació, tornar a activar el producte per aconseguir que tot funcioni
Tot sembla estar funcionant bé, encara que ara

vBET
06-10-10, 23:08
Va ser perquè la majoria probablement s'estava usant administrador CP en relació traduït - per favor tingui en compte que VBET no es preocupen per les traduccions d'administrador CP o CP Moderador - que no tenen cap sentit, ja que els administradors, moderadors han de conèixer l'idioma de fòrum original de totes maneres:) Així que si vostè a tractar de traduir els que pot tenir un comportament inesperat.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1