Lee G
01-10-10, 15:30
Només he d'aclarir el procediment d'actualització de VBET
Im que s'estan executant VB3.8.1, amb vBSEO 3.5.2 i 2.3.10 VBET
Em va a actualitzar a VBET 336 (més o menys un punt aquí i allà)
D'acord amb les instruccions
Mata a les regles de reescriptura en el htaccess
Desinstal 03/02/10
Actualitzar els arxius de Matías amb les editades (als fòrums segueixen funcionant, mentre que això ocorre)
Pujar tots els arxius VBET
Producte d'importació i modificar segons sigui necessari
¿Segueix sent necessària la clau de l'API de Google?
En qualsevol etapa de l'actualització anterior dels fòrums deixen de treballar fins que els canvis siguin complets o va a treballar tot el camí a través del procés d'actualització
Quina versió de les regles de reescriptura htacess, fem servir amb Matías?
Una altra pregunta. Si em vaig posar un usuari com que han estat predeterminats en espanyol
Puc prendre els feeds RSS dels diaris locals, ja que a través d'usuari i que els missatges que apareixen en el meu idioma per defecte en els fòrums d'Anglès
Perdó per ser un dolor amb l'anterior, només ha de tenir les coses clares en la meva ment, a més de patir la grip Im l'home, que no ajuden al funcionament del cervell complet: D
Im que s'estan executant VB3.8.1, amb vBSEO 3.5.2 i 2.3.10 VBET
Em va a actualitzar a VBET 336 (més o menys un punt aquí i allà)
D'acord amb les instruccions
Mata a les regles de reescriptura en el htaccess
Desinstal 03/02/10
Actualitzar els arxius de Matías amb les editades (als fòrums segueixen funcionant, mentre que això ocorre)
Pujar tots els arxius VBET
Producte d'importació i modificar segons sigui necessari
¿Segueix sent necessària la clau de l'API de Google?
En qualsevol etapa de l'actualització anterior dels fòrums deixen de treballar fins que els canvis siguin complets o va a treballar tot el camí a través del procés d'actualització
Quina versió de les regles de reescriptura htacess, fem servir amb Matías?
Una altra pregunta. Si em vaig posar un usuari com que han estat predeterminats en espanyol
Puc prendre els feeds RSS dels diaris locals, ja que a través d'usuari i que els missatges que apareixen en el meu idioma per defecte en els fòrums d'Anglès
Perdó per ser un dolor amb l'anterior, només ha de tenir les coses clares en la meva ment, a més de patir la grip Im l'home, que no ajuden al funcionament del cervell complet: D