PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Ohhh no. VB 4.0.5 instal lar va sortir malament

El Caballo
21-09-10, 07:54
Hola, he instal lat i seguit les instruccions VBET el millor que vaig poder. Alguns són difícils d'entendre. He editat functions_vbseo_createurl.php i functions_vbseo_url.php
Jo ús Matías i vaig editar el meu. Htaccess usant aquesta pàgina millor que vaig poder amb les adreces. I ara el meu lloc és una pàgina en blanc. Em vaig mirar en l'àrea de preguntes freqüents durant 2 hores aquesta nit. El meu lloc està en una carpeta del lloc principal.
exemple: mainsite / fòrum
Així que introdueix la URL del meu fòrum, però el meu lloc és la pàgina en blanc. Qualsevol ajuda apreciada. El meu lloc en el seu conjunt s'ha reduït ...:(

Gràcies
He comprat la versió completa

vBET
21-09-10, 12:46
Si vostè té pàgina en blanc s'ha de comprovar el que ha libriaries apropiat instal. Vostè ha de tenir instal CURL i iconv.
Vegi aquí els detalls:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1536

Si us plau, per mentre acaba d'establir vBulledin Minusvàlids i comentaris VBET. Regles htaccess, de manera que el fòrum funcioni. A més, si us plau envieu seu propi contingut complet de l'arxiu htaccess -. Anem a veure els teus normes. No obstant això el més probable - que simplement no tenen libriaries apropiat.

Hi ha també una raó més Possible - Si la pàgina es carrega i càrrega i càrrega - llavors vostè ha de comprovar que no tenen connexió amb Google. De vegades els servidors estan bloquejant les sol licituds de sortida - per favor tingui en compte que VBET requereix que es permeti a les sol licituds de sortida de Google - Google fa traduccions. Vostè pot comprovar fent servir aquest consells: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729

El Caballo
21-09-10, 13:29
Hola, gràcies per consells! :) Em va fer veure google i va ser el resultat>
A partir prova de traducció
Resultat de la prova: {"ResponseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Prova d'error:

Així que tot està bé. Puc anar a la pàgina d'administració Cpanel:)

CURL i iconv està instal lat! Encara estic confós

El Caballo
21-09-10, 13:32
Em vaig adonar que substitueix el codi de functions_vbseo_url.php i jo de codi agregat abans. Així que em fixo que. No obstant això, el lloc segueix sense funcionar. Està en blanc. ¿Quin exemple arxiu està en no pujar la carpeta? No veig un exemple. Htaccess.

El Caballo
21-09-10, 17:46
Ara puc veure el meu seure i l'ha inhabilitat. Sé que no hi ha suport 24 / 7. Però aquests nois simplement respongui d'una hora al dia? Per afegir $ 90, les instruccions estan bé. Però, dur dur dur d'entendre: confused:

vBET
21-09-10, 22:38
Hola. Vaig veure els seus missatges anteriors i que es descriuen els següents passos que guaret - la seva descripció em va dir que encara s'està realitzant. Ho sentim - no em va semblar que vostè està demanant més ajuda.

En primer lloc - Té ara desactivat VBET, va comentar VBET htaccess i el codi eliminat VBET la integració de Matías.?
Si és així i el fòrum està encara es va estavellar després no és culpa de VBET. No pot ser culpa de VBET VBET si no està funcionant.
En aquest cas, assegureu-vos que està treballant en els arxius originals de Matías de nou (és a dir, còpia dels dos va tornar a canviar d'un paquet de Matías).

Així que aquest és el primer pas - que el teu fòrum disponible de nou.

A continuació es mostra - que executa VBET. En primer lloc - que permeten, i per a les proves d'establir vincles amb el llenguatge? tipus - no requereix cap canvi. htaccess. Aneu al pas següent només quan les traduccions estan treballant.

Següent -. Canvi d'enllaços SEO i editar htaccess. Exemple de les regles s'inclouen en el paquet de VBET, però si us plau llegiu atentament la descripció sota l'enllaç en les opcions de VBET - ha de modificar les regles si el fòrum utilitza el directori a l'URL. Aneu al pas següent només quan les traduccions estan treballant.

Integrar VBET amb Matías acord amb les instruccions d'integració figura en l'arxiu readme.html.

Si us plau, pas a pas. Comenceu amb discapacitat VBET del tot. Diuen que pas fa problema i el que aquest problema es tracta.

El Caballo
21-09-10, 23:48
Hola, he desinstal tot i treure el codi VBET la integració de Matías. Jo PM'ed sobre el d'instal lar, simplement no tenen el temps per provar diferents configuracions en això. Només necessito un VBET de treball. Pot algú enviar PM o m'ho he de donar a vostès perquè pugui instal lar?

Gràcies
Perdó per la diferència horària.

vBET
22-09-10, 13:41
Ja enviar PM. Com que va comprar el servei d'instal lació i nosaltres ens encarreguem de la instal lació Vaig a tancar aquest fil.

El Caballo
22-09-10, 14:38
Gràcies: D

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1