BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: Forum sigbare URL nie vertaal

Default Forum sigbare URL nie vertaal

Hmm in my forum, vbet forum, en in 'n ander forum sien ek die URL van die forum mekaar nie vertaal, steeds met behulp van standaard taal in die URL

byvoorbeeld

werklike bladsy
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/
    vertaal bladsy, nog steeds dieselfde Engelse woord in die URL
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/es/forum/bug-reporting/
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/id/forum/bug-reporting/
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/it/forum/bug-reporting/

Is daar enige oplossing vir hierdie? of ek iets gemis?
    Laaste geredigeer deur basketmen; 14-09-10 op 16:51.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Forum naam in die URL is nie vertaal is - Ons ondersteun nie vir vBSEO. Dit is vir vBulletin 4.x vriendelike URL's ondersteun.

Ons ondersteun nie vir vBSEO, want dit is nie omkeerbaar soos URL's vir skroefdrade nie. URL's vir drade sluit draad id, sodat die vertaling is omkeerbaar - ons altyd weet dat die draad dit gaan. Dit werk nie vir forums URL's.

Ons het reeds funksie versoek om dit te doen, en sien baie probleme met dit. Dit is moontlik dat ons dit sal ondersteun. Het ons nog op hierdie oomblik baie ander take met groter prioriteite, of net met minder kwessies

hmm het dit, dankie vir die verduideliking

Ek sal ook deel as ek iets kry

Ek het ok al gevind manier om dit nog steeds met behulp vb3

so ek verander domain.com / forumname / met domain.com / forumid / wil gebruik deur vbseo.com forum vBSEO SEO Inprop - Algemene bespreking by vBSEO.com

nou is sy nie 'n probleem nie selfs die forum url met ander taal, want daar is net / forumid in die url, met geen / forumname soos hierdie

standaard forum url domain.com/f2 /
    Espana url domain.com/es/f2 /
    Italië url domain.com/it/f2 /

Hier is hoe om dit te doen (maak om Friends asseblief die eerste keer voor om iets te doen nie, doen dit op eie risiko)

1. Gaan na vbseocp.php -> URL Herskryf instellings -> Forum URL's -> Gevorderde instellings

verander al die instellings wat met behulp van [forum_title] met hierdie F [forum_id] (soos gebruik in vbseo.com forum)

2. Omdat die forum url is verander van die gebruik van forumname soos domain.com / forumname / net forumid soos domain.com/f2 /, so ons moet 301 ou forum url URL van die nuwe forum te lei, sodat die geïndekseer url in Google en ander webtuistes getrek het 301 na die nuwe forum url sonder verloor waarde op

Gaan na vbseocp.php -> Custom aansture ->

Voeg hierdie en verander jou ou forum url met 'n nuwe URL, verander die vetgedrukte deel met elke forum ID (te danke aan Mert Gökçeimam in vbseo.com)

'F / ou-forum-name /(.+)$' =>' F / FID/ $ 1 '
    'F / ou-forum-naam /' => 'F / FID/ '

Neem asseblief kennis dat dit beter is vir jou SEO forum naam ingesluit in jou forum URL.

So ons advies om die idee van die forum URL's wat slegs met die forum ID te heroorweeg ...

Wat was fout met die vorige een? Wat vir al die stappe? Hoekom om krag Google te re-indeks al jou forum bladsye? As dit beïnvloed ook draad URL's (so daar is ook net forum ID), dan moet jy kragte ook Google weer kruip al jou draad URL's ...

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Neem asseblief kennis dat dit beter is vir jou SEO forum naam ingesluit in jou forum URL.

So ons advies om die idee van die forum URL's wat slegs met die forum ID te heroorweeg ...

Wat was fout met die vorige een? Wat vir al die stappe? Hoekom om krag Google te re-indeks al jou forum bladsye? As dit beïnvloed ook draad URL's (so daar is ook net forum ID), dan moet jy kragte ook Google weer kruip al jou draad URL's ...
    Ja, ek dink al klaar en 'n baie oorweging oor dit, die forum se naam is regtig nie nodig in die forum url soos vbseo.com forum (sy genoeg om die forum naam in die titel, beskrywing en sleutelwoorde). Die draad url is nie beïnvloed nie, sy het nog steeds die draad se naam in die URL nie verander nie

Quote Originally Posted by basketmen View Post
    Ja, ek dink al klaar en 'n baie oorweging oor dit, die forum se naam is regtig nie nodig in die forum url soos vbseo.com forum (sy genoeg om die forum naam in die titel, beskrywing en sleutelwoorde). Die draad url is nie beïnvloed nie, sy het nog steeds die draad se naam in die URL nie verander nie
    Onderwerp URL sluit ook die forum. So indien jy voorheen jou draad URL's forum naam en nou net forum ID, dan is die URL's te verander. Indien dit nie die geval is nie, dan nog Google gebruik woorde tydens indeksering van die URL. 'N naam forum in die forum URL maak dit beter vir SEO - gee jou' n hoër posisie vir navrae van daardie woorde.

ja dankie dat jy, soos hierbo post dink ek reeds oor hierdie en baie navorsing oor 'n paar dae-week, ek wil om dit te probeer

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •