Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: Forum zichtbare URL niet vertaald

Default Forum zichtbare URL niet vertaald

Hmm in mijn forum, vbet forum, en in sommige andere forum zie ik het forum zichtbare URL niet vertaald, nog steeds met behulp van standaard taal in de url

voorbeeld

werkelijke pagina
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/
    vertaalde pagina, nog steeds dezelfde engels woord in de url
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/es/forum/bug-reporting/
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/id/forum/bug-reporting/
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/it/forum/bug-reporting/

is er een fix voor dit? of ik iets gemist?
    Laatst bewerkt door basketmen; 14-09-10 in 16:51.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Forum naam in de URL is niet vertaald - we dit niet ondersteuning voor vBSEO. Dit wordt ondersteund voor vBulletin 4.x vriendelijke URL's.

We doen geen ondersteuning voor deze voor vBSEO, want het is niet omkeerbaar, zoals URL's voor discussies. URL's voor discussies omvat thread-ID, zodat vertaling is omkeerbaar - weten we altijd die draad het over gaat. Dit werkt niet voor forums URL's.

We hebben al feature verzoek om dit te doen, en zien heel veel problemen mee. Het is mogelijk zullen wij ondersteunen. Nog steeds op dit moment hebben we heel veel andere taken met grotere prioriteiten, of gewoon met minder problemen

hmm heb hem, bedankt voor de uitleg

Ik zal ook delen als ik iets

ok ik al gevonden manier voor het, nog steeds met VB3

dus veranderde ik domain.com/forumname/ met domain.com/forumid/ zoals gebruikt door vbseo.com forum vBSEO SEO Plugin - Algemene discussie op vBSEO.com

nu zijn geen probleem, zelfs de forum url met de andere taal, want er is slechts / forumid in de url, met een nee / forumname als deze

Standaard forum url domain.com/f2 /
    Espana url domain.com/es/f2 /
    Italië url domain.com/it/f2 /

Hier is hoe het te doen (een back-up dan eerst voordat u iets doet, doe het dan op eigen risico)

1. Ga naar vbseocp.php -> URL Rewrite instellingen -> Forum Urls -> Geavanceerde instellingen

veranderen alle instellingen die met behulp van [forum_title] met deze f [forum_id] (zoals gebruikt in vbseo.com forum)

2. Omdat het forum url wordt gewijzigd van gebruik van forumname zoals domain.com / forumname / tot net forumid als domain.com/f2 / zo, we moeten 301 oude forum url naar nieuwe forum url redirect, zodat de geïndexeerde url in Google en andere websites worden doorgestuurd 301 nieuwe forum url zonder verlies van waarde op het

Ga naar vbseocp.php -> Custom redirects ->

voeg deze en verander uw oude forum url met nieuwe url, dan verandert het vet deel met elk forum id (met dank aan Mert Gökçeimam in vbseo.com)

"F / oud-forum-naam /(.+)$' => 'f / fid/ $ 1 '
    "F / oud-forum-naam / '=>' f / fid/ '

Houdt u er rekening mee dat het beter was voor uw SEO naar het forum naam in uw forum URL te hebben.

Dus we advies aan het idee van het forum URL's alleen met forum id heroverwegen ...

Wat was er mis met vorige? Wat voor al die stappen? Waarom dwingen Google opnieuw te indexeren al je forum pagina's? ... Als het ook van invloed op draad URL's (dus er is ook enige forum id) dan heb je ook dwingt Google opnieuw indexeren al uw draad URL's ...

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Houdt u er rekening mee dat het beter was voor uw SEO naar het forum naam in uw forum URL te hebben.

Dus we advies aan het idee van het forum URL's alleen met forum id heroverwegen ...

Wat was er mis met vorige? Wat voor al die stappen? Waarom dwingen Google opnieuw te indexeren al je forum pagina's? ... Als het ook van invloed op draad URL's (dus er is ook enige forum id) dan heb je ook dwingt Google opnieuw indexeren al uw draad URL's ...
    Ja, ik al aan het denken en veel gezien over, het forum naam is niet echt nodig is in de forum url zoals vbseo.com forum (zijn genoeg het forum naam in titel, beschrijving en trefwoorden). De draad url wordt niet beïnvloed, zijn nog steeds de draad naam in url niet veranderd

Quote Oorspronkelijk geplaatst door basketmen View Post
    Ja, ik al aan het denken en veel gezien over, het forum naam is niet echt nodig is in de forum url zoals vbseo.com forum (zijn genoeg het forum naam in titel, beschrijving en trefwoorden). De draad url wordt niet beïnvloed, zijn nog steeds de draad naam in url niet veranderd
    Draad URL bevat ook forum. Dus als je eerder thread URL's forum naam en nu enige forum id, dan zijn die URL's zijn ook veranderd. Zo niet, dan nog maakt Google gebruik van woorden uit URL tijdens het indexeren. Nadat forum naam in forum URL maakt het beter voor de SEO - geeft u een hogere positie voor zoekopdrachten in die woorden.

ja dank u, zoals hierboven post ik al aan het denken over en onderzoek een veel in enkele dagen-week, ik wil het proberen

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •