BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Kry 'n fout boodskap van alles wat beweeg drade

Default Kry 'n fout boodskap van alles wat beweeg drade

Ek kry hierdie fout boodskap elke beweeg drade

Fatal error: Call to undefined funksie vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / gebruikernaam / public_html / vbseo / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47

nog steeds met behulp van standaard taal, word die drade geskuif, maar sy lyk nie soos redirecting weer herschreven url Na suksesvolle voltooiing van die verskuiwing van die draad, nog steeds met domain.com / showthread.php t = 123.456? en die foutboodskap kry, kyk in die screenshot

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dit lyk soos 'n probleem met .htaccess - ek het spesiale integrasie daar gemaak (PM), dus u reëls is nie standaard nie, en dit is die probleem (versoek kom sonder seo-lêer, dus ons addisionele funksies is nie ingesluit nie en geïntegreerde vBSEO-kode werk nie). Ons het deur PM ooreengekom dat ek steeds aan die reëls (vir u spesiale lidbladsye) sal werk, sodat ek steeds toegangsbesonderhede het - ek sal dit op sy plek regstel

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Dit lyk soos 'n probleem met .htaccess - ek het spesiale integrasie daar gemaak (PM), dus u reëls is nie standaard nie, en dit is die probleem (versoek kom sonder seo-lêer, dus ons addisionele funksies is nie ingesluit nie en geïntegreerde vBSEO-kode werk nie). Ons het deur PM ooreengekom dat ek steeds aan die reëls (vir u spesiale lidbladsye) sal werk, sodat ek steeds toegangsbesonderhede het - ek sal dit op sy plek regstel
    ah so as gevolg van dat dit ok is dan nie te belangrik / nie dringend vir nou nie, omdat die drade word verskuif, net dat die fout boodskap, dit is meer belangrik is die lid bladsye.

hierdie draad opgelos

Dankie vir die terugvoer. Ek het al uit te vind oplossing vir daardie, so na die oplossing van bladsye van lede Ek sal ook hierdie probleem op te los.

Hierdie kwessie blyk makliker te wees Thant jou memberpages spesiale geval op te los. So dit is nou opgelos (Ek sal stil werk lid bladsye).

Neem asseblief kennis dat as gevolg van jou persoonlike htaccess reëls wat jy sal hê om te gemaak 1 addisionele stap integrasie met vBSEO elke keer as jy gemaak update van vBSEO. Hierdie stap is een verandering in die lêer FORUM_ROOT / vBSEO / sluit / functions_vbseo_createurl.php. So wanneer jy hierdie lêer sal verander volgens die normale integrasie instruksies, ook asseblief:
    1. Search:
    Code:
    <?php
    2. Voeg NA:
    Code:
    require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    Dit los die probleem met die beweeg van drade

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Hierdie kwessie blyk makliker te wees Thant jou memberpages spesiale geval op te los. So dit is nou opgelos (Ek sal stil werk lid bladsye).

Neem asseblief kennis dat as gevolg van jou persoonlike htaccess reëls wat jy sal hê om te gemaak 1 addisionele stap integrasie met vBSEO elke keer as jy gemaak update van vBSEO. Hierdie stap is een verandering in die lêer FORUM_ROOT / vBSEO / sluit / functions_vbseo_createurl.php. So wanneer jy hierdie lêer sal verander volgens die normale integrasie instruksies, ook asseblief:
    1. Search:
    Code:
    <?php
    2. Voeg NA:
    Code:
    require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    Dit los die probleem met die beweeg van drade
    Ja sy werk, baie dankie

sodat ons nie nodig om te verander in die vet

Code:
    aan ons eie pad soos
    Code:
    require_once(dirname(__FILE__). '/home/username/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

Moet dit nie verander nie - dit is reeds werkende oplossing. As jy wil om dit te verander spesifieke pad in jou bediener dan net sy daar hard-gekodeerde pad, maar selfs dit is nie nodig hier.

Michał Ek is net jammer gevind dat hierdie

Wanneer ek gaan na admincp -> dan gaan Matige Plaaswerf, of Incoming Plaaswerf, of uitgaande Plaaswerf bladsy, maar ek net hierdie fout boodskap:

Waarskuwing: require_once (/ home / gebruikersnaam / public_html / modcp / includes / functions.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in / home / gebruikernaam / public_html / includes / init.php on line 155

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening wat benodig word om '/ home / gebruikersnaam / public_html / modcp / includes / functions.php "(include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ") in / home / gebruikernaam / public_html / includes / init.php on line 155

as ek hierdie lyn verwyder wat koppel bladsy oopgemaak word weer normaal, so sy lyk maak sommige vbseo funksie verkeerde pad

Code:

kan jy maak dat die lyn meer perfekte weer? indien nie Miskien het ek sal gebruik indien dit nie voorwaardelike vir diegene Plaaswerf bladsy soos

Code:
    if (THIS_SCRIPT != 'scriptname') {
    }
    Laaste geredigeer deur basketmen; 23-09-10 op 13:27.

Hierdie oplossing is nie bereid om te werk in admincp net op die forum bladsye. Jy het voorwaarde wat die pad in die geval van admincp sal verander, of sal nie net hierdie vBET lêer dan by te voeg.

het dit so hier is wat ek doen

- In vbseo_moderate.php lêer na <PHP ek hierdie
    Code:
    define('THIS_SCRIPT', 'vbseo_moderate');
    - Dan in functions_vbseo_createurl.php Ek draai jou kode indien geen voorwaardelike

Code:
    if (THIS_SCRIPT != 'vbseo_moderate') {
    }

sy werk nou as iemand dit nodig het te

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •