Dieselfde probleem as gewoonlik. Jy moet begin dink maklik, net klaar kode vir elke behoefte.
Ek probeer om dit te wysig, maar dit werk nie. Kyk hoe baie ppl in hierdie draad het probleme, maak net 'n paar monsters soos:
Sitemap sonder SEO skakels
Sitemap met SEO Links
Die Sitemap sonder SEO links, verskeie bladsye
Sitemap met SEO Links, verskeie bladsye
Sou spaar jy baie tyd.
Hoe kan ek verstaan jou tutoriaal Ek redakteur van die PHP op hierdie manier.
Code:
vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(
//additional code
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
$alanguages = array ('en','fr');
if(!$archived) {
$strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, %p, $archived);
$currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
$currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
$lastpost =& $threadrow['lastpost'];
$vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
foreach($alanguages as $language) {
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code
for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
Maar dit is nie werk nie ...
Watter probleme het ek gevind?
1) Vind "vbseo_log_entry (" [show thread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid], totale poste: $ totalposts, bladsye: $ totalpages, sienings: $ threadrow [uitsig] $ vooraf ");"
Hierdie string bestaan nie. Theres "enigste" vbseo_log_entry ("[show thread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid], die totale poste: $ totalposts, bladsye: $ totalpages, sienings: $ threadrow [uitsig] $ vooraf"); "
As ek sou dit waar jy sê dit breek die kode.
2.) Ander stappe is goed en verstaanbaar.
3) opsioneel.
As jy wil by te voeg na die sitemap ook skakels vir 'n ander draad bladsye (indien die draad het verskeie bladsye), moet dan addisionele kode van die laaste stap bygevoeg word in' n ander plek - voor:
PHP-kode:
$ Vbseo_stat [$ die argief by ':' t "] + = vbseo_add_2urls (
Ook in hierdie addisionele kode wat jy het om te verander 1 tot $ p.
Dit is Absolutly nie verstaanbaar. Ek dont weet wat om te doen nie. Ek kan nie verstaan dit eenvoudig. Net verduidelik wat en waar ...