BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 12

Thread: Guest kas kwessie

Senior Member

Default Guest kas kwessie

Op Michael voorstel Ek het probeer om jou gas kas. En ehhhh, kan ek nie eens 'n bladsy oopmaak wanneer dit aangeskakel is. Net dit:

Internet Explorer cannot display die webblad
    Man, ek wil net een keer iets hier te werk.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,

gas kas werk nou maar opsie: Gzip HTML-uitvoer is afgeskakel.
    Dit is 'n probleem met die kodering. gas kas lêers is gziped en wanneer ons probeer om hierdie lêers te lees nie - daar is 'n kodering probleem.

Ek sal probeer om hierdie probleem te vind met die kodering.

Senior Member

Kan jy maak ongedaan alles wat jy net op my forum gedoen het. Ek het nou het julle gestuur om 14:00 hier op my forum en 1 met geen reaksie nie. My hele forum voltooi is opgemors nou. Ek kan nie Teken in my ACS of moderering doen nie. Dit is nie snaaks nie ************************!!

Quote Originally Posted by Taurus View Post
    Kan jy maak ongedaan alles wat jy net op my forum gedoen het. Ek het nou het julle gestuur om 14:00 hier op my forum en 1 met geen reaksie nie. My hele forum voltooi is opgemors nou. Ek kan nie Teken in my ACS of moderering doen nie. Dit is nie snaaks nie ************************!!
    Let asseblief jou cookies.

Ek het ek een vraag:
    Kan jy check op jou bediener deur SSH een ding?
    skryf asseblief vir hierdie navraag deur jou SSH: #httpd-T-D DUMP_MODULES
    en probeer om uit te vind deflate_module. As jy nie kan vind nie, skryf asseblief hier.

Senior Member

Wat is SSH?

Het jy toegang tot jou bediener deur command line?
    Hier kan jy jou bediener konfigurasie, ens.
    Secure Shell - Wikipedia, die vrye ensiklopedie.

Senior Member

O Jirre. Net oor al hierdie dinge vergeet. Ek kan dit nie hanteer nie. VBET is net 'n groot kopseer vir my. Niks nooit werk nie.

cache vir die gas is normaal - wanneer gzip is ontkoppel, maar as gzip is aangeskakel gas kas maak 'n goeie lêers (byvoorbeeld index.zip). Jy kan kyk dit (forums / vbet_guestcache / en).
    Hier is 'n probleem met die enkodering en die lees van hierdie lêers. Natuurlik kan ons dit regmaak, maar ek het jou hulp nodig. (Ek kan dit besigtig by jou SSH)

If you cant dit gaan deur SSH - Ek sal probeer om dit op te los sonder dat dit.

Senior Member

Ek het geen idee hoe om seker te maak SSH ... Jammer!

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hello - ek het gevind dat een interessante ding. Dit lyk asof jou forum is missconfigurated.

As jy dit afskakel vBulleitn gzip deur AdminCP opsie Gzip HTML-uitvoer dan is jou uitset is nog zipped. Jy kan dit hier sien:
    Gzip Toets
    NOTA: Dit is duidelik beskryf in die vBulletin opsie:
    As jy reeds mod_gzip of mod_deflate op jou bediener gebruik, in staat stel om nie hierdie opsie nie.
    Dus, op hierdie oomblik blyk dit dat jy een van die mense op, omdat die uitset is in elk geval zipped. En dit is waarskynlik die oorsaak van die probleme met vBET gas kas - dit is dubbel zipped so blaaiers kry mal met dit.

Toe vB gzip is afgeskakel Guest kas werk, nog steeds jy het 'n paar konflik en dan kan jy sien hierdie fout boodskap:
    Code:
    Warning: in_array() [function.in-array.html]: Wrong datatype for second argument in [path]/global.php(400) : eval()'d code on line 796
    Hierdie konflik is oor die haak global_complete. Ek het begin soek wat mod in die konflik is nie, maar jy moet net diegene wat te veel is ... Ons kan jou help wanneer jy bepaal watter mod hierdie konflik skep. Om dit te doen dit wat jy het al die plugins vir global_complete haak te monitor en indien dit gebruik in_array funksie - dan is dit af en kyk fout nie kom nog. Indien nie dan het jy skuldig een gevind. vBET het nie so 'n funksie in ons kode, sodat' n ander mod is verantwoordelik vir hierdie. As jy wil om dit te vind - die eerste afskakel vB gzip (i gestem dit weer, net soos jy het dit voor). Dan in staat stel Guest kas en kyk. Die beste is om vuis haak vind wat skuldig bevind kan word - dit afskakel, draai die Gaste kas en as die probleem nog nie bestaan nie, dan vinnig afskakel Guest kas (sodat gebruikers sal sien nie hierdie probleem). Coure jy het toets dit in die leser waar jy nie aangemeld is nie

Dit is al wat ek kan doen. Op die oomblik blyk dit dat die probleem word veroorsaak deur verkeerde vBulletin opset - jy gebruik vB gzip en 'n paar ander ook wat nie toegelaat deur VB dokumentasie nie.
    Ook probleem met Guest Cache en skakel vB gzip is verwant aan sommige mod konflik. Ons is nie verantwoordelik vir die kode van die ander mods. Ons sal jou graag help, maar die eerste keer bepaal watter mod hierdie konflik veroorsaak. Dit kan ook nie konflik nie, maar bloot 'n fout van die ander mod te wees, maar wanneer Guest kas is dan oor hierdie fout kom tot uitvoer, in plaas van die fout lêer (spekulasie). In elk geval - dit moet bepaal word en omdat dit is wat veroorsaak word deur 'n ander mod Ons is nie verantwoordelik vir daardie. Ons het reeds spandeer baie tyd oor hierdie kwessie wat skynbaar net verkeerd opset van jou bediener en hoop dat jy verstaan waarom ons die eerste keer jy vra om te bepaal wat mod skep konflik op die forum wat dekades van die mods.

Ek verstaan dat jy dit die beste sou wees as ons alles doen, maar hoop dat jy ook verstaan dat ons vBET ondersteun nie alle moontlike mods en configuraties ondersteuning. So as jy wil Guest kas te gebruik moet jy eers instel toepaslik jou bediener (gebruik slegs een GZIP - VB of 'n eksterne, nie stand). En vind wat mod veroorsaak fout boodskap (vB gzip af en gas kas op) - ons sal daar kyk om jou te help wanneer jy bepaal watter een is skuldig.

Gee asseblief vir jou terugvoer.
    Laaste geredigeer deur vBET; 02-09-10 op 23:29.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •