BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 14

Thread: Ek na 'n nuwe draad of antwoord op' n draad of 'n pos verwyder dit aansture my na' n leë bladsy ...

Default Ek na 'n nuwe draad of antwoord op' n draad of 'n pos verwyder dit aansture my na' n leë bladsy ...

toe ek na 'n nuwe draad of antwoord op' n draad of 'n pos verwyder dit aansture my na' n leë bladsy ... (Internet Explorer cannot display die webblad) Enige idees ...

Hier is my. htaccess

# Comment die volgende reël (voeg "# 'aan die begin)
    # Mod_rewrite funksies uit te skakel.
    # Let wel: jy nog steeds nodig om die hak te skakel in
    # Die vBSEO beheer paneel url te stop herskryf.
    RewriteEngine

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML |.? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# VBET begin

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang =? $ 1 & getrek het = / forum / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang =? $ 1 & getrek het = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^ (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

# VBET Einde

# VBSEO
    # Sommige bedieners vereis die Rewritebase richtlijn te wees
    # Aangeskakel (verwyder "# 'aan die begin te aktiveer)
    # Let wel: As dit aangeskakel is, moet jy die pad
    # Aan jou wortel vB gids (dws RewriteBase / forums /)
    # RewriteBase /

RewriteCond% {REQUEST_URI} (admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((argief /)?(.* \\ PHP (/.*)?))$. Vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-f!
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}-D!
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} / (admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelde) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Asseblief eers update laaste uitgawe (nie dit is vBET 3.3.5, maar ons sal nog 'n vrylating vandag / tommorow met klein fout korreksies so dit is geen dringende dan wag asseblief vir 3.3.6 nad update) en bevestig dit nog steeds nie gebeur - indien ja, dan Kamil sal vra jy oor meer besonderhede, want ons is nie in staat is om dit op ons forum om voort te plant (as jy kan asseblief daarop let ons hoe om dit te doen is presies).

Dissable vBET vir 'n oomblik en kyk kan nie ook nog kwessie bestaan om seker te wees dat dit is verwant aan vBET. As kwessie sal steeds bestaan met vBET gestremdes, dan issue aanpas is iewers anders - jy kan dit gaan deur tydelike dissabling ander mods een vir een en kyk wanneer kwessie verdwyn.

Jou htaccess lyk OK.

Die update het nie dit regmaak .. Ek gestremdes VBET en die probleem is nog daar .. Dit blyk te wees die chages dat die VBET instruksies sê om te doen om die VBSEO lêers. Ek ongedaan gemaak en die probleem gaan weg .. Re het hulle en dit kom terug .. Met of met uit VBET aangeskakel .. EK gebruik VBSEO 3.5.1 PL1

OK so - dit is 'n baie belangrike inligting vir ons - ons getoets vBET op vBSEO 3.5.1 nie vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil sal gemaak word om die toetse te sien is ons in staat om die probleem op te reproduseer. Indien ja, sal ons los dit en gee jou quick fix, voor die nuwe weergawe sal kom. Indien nie, sal ons u vra vir toegang tot jou forum in staat wees om na te gaan en dit daar los.

OK .. laat my weet ...

Ek het die veranderinge aan die VBSEO lêers ongedaan en alles lyk goed wees werk **********

Dit werk, maar nie alles nie - skakels word nie nou vertaal nie. Hierdie integrasieveranderings is nodig om skakels te vertaal. Soos ek geskryf het - ons sal dit nagaan en oplos sodat u alle funksies van vBET kan gebruik

Awesome ... Dankie dat jy ... Julle ouens het groot ondersteuning!

Senior Member

Sedert die opgradering na 3.3.6 ek hou aan om dieselfde wit bladsye. Dit gebeur lukraak. Maar wanneer ek afskakel VBET is dit glad nie gebeur nie. Stel asseblief!

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Ek sien dit op vBSEO 3.5.1 pl1 weergawe op ons toets forum en ek kan nie voortplant nie. Ek sal skryf oor dit vir Migal.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,

Nou is ons vernaamste forum is besig met hierdie laaste vBSEO 3.5.1 pl1. Ek kan nie hierdie probleem te vind, asseblief so:
    1. kan jy dit op ons vernaamste forum te reproduseer? Probeer asseblief om hierdie probleem te vind op hierdie forum en plak hier om die resultate.
    2. If you cant vind om hierdie kwessie PM asseblief vir my jou forum admincp, FTP en vBSEO CP besonderhede en Ek sal hierdie kwessie en los dit op jou forum.

Dankie.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •