Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Jag postar ett nytt ämne eller svara på en tråd eller ta bort ett inlägg den vidarebefordras mig till en tom sida ...

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Default Jag postar ett nytt ämne eller svara på en tråd eller ta bort ett inlägg den vidarebefordras mig till en tom sida ...

när jag skapa en ny tråd eller svara på en tråd eller ta bort ett inlägg den vidarebefordras mig till en tom sida ... (Internet Explorer kan inte visa webbsidan) Några idéer ...

Här är min. htaccess

# Comment följande rad (lägg till "#" i början)
    # Att inaktivera mod_rewrite funktioner.
    # Observera: du måste fortfarande inaktivera hacka i
    # Det vBSEO kontrollpanelen för att stoppa url skriver om.
    RewriteEngine På

RewriteRule ^ ((webbadresslista | sitemap_) .* \\ (XML |..? Txt) (\\ GZ))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# VBET Börja

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / forum / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeras = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

# VBET Avsluta

# VBSEO
    # Vissa servrar kräver att Rewritebase direktivet skall
    # Aktiverat (ta bort "#" i början för att aktivera)
    # Observera: när det är aktiverat, måste du inkludera sökvägen
    # För att din root vB-mappen (dvs RewriteBase / forum /)
    # RewriteBase /

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Första du uppdatera till senaste versionen (inte att det är vBET 3.3.5, men vi kommer gjorde en annan release idag / tommorow med små bugg korrigeringar så det är inte brådskande var vänlig vänta på 3.3.6 NAD uppdatera då) och bekräfta gör det händer fortfarande - Om ja då Kamil kommer att be dig om mer detaljer, eftersom vi inte kan återge den på vårt forum (om du kan observera oss hur man gör det exakt).

Du kan också dissable vBET för en stund och kolla inte förekommer fortfarande vara säker på att det är relaterat till vBET. Om problemet kommer fortfarande att finnas med vBET funktionshindrade, då Isse är någon annanstans - du kan kontrollera det genom att tillfälligt dissabling andra mods en efter en och se när problemet försvinner.

Din htaccess ser OK.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Uppdateringen har inte fixa det .. Jag handikappade VBET och problemet var kvar .. Det verkar vara chages att VBET instruktionerna säger att göra till VBSEO filerna. Jag knäppte upp dem och problemet försvann .. Re gjorde dem och det kom tillbaka .. Med eller med ut VBET aktiverad .. Jag använder VBSEO 3.5.1 PL1

Reg.datum
    Oktober 2009

OK så - detta är mycket viktig information för oss - vi testade vBET på vBSEO 3.5.1 inte vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil kommer gjorde tester för att se kan vi återskapa problemet. Om ja kommer vi att lösa det och ge dig snabb lösning, innan nya versionen kommer. Om inte kommer vi att be dig tillgång till ditt forum för att kunna kontrollera och lösa det där.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

OK .. låt mig veta ...

Jag har ångrat ändringarna i VBSEO filer och allt verkar fungera bra **********

Reg.datum
    Oktober 2009

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Grymt ... Tack .. Ni har stort stöd!

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Sedan uppgradera till 3.3.6 Jag håller på att få samma vita sidor. Det händer slumpmässigt. Men när jag inaktiverar VBET det inte händer alls. Vänligen meddela!

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Jag kollade det på vBSEO 3.5.1 PL1 version på vårt test forum och jag kan inte återge det. Jag kommer att skriva om det till Michal.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Hej,

Nu är vår viktigaste forumet arbetar med den senaste vBSEO 3.5.1 PL1. Jag kan inte hitta denna fråga, så snälla:
    1. Du kan återge den på våra viktigaste forum? Försök att hitta den här frågan på detta forum och klistra in här resultaten.
    2. Om du inte hittar det här problemet kan du PM mig ditt forum admincp, FTP och vBSEO cp detaljer och jag kommer att hitta problemet och åtgärda det på forumet.

Tack.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •