BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Gebruik Volledige die inhoud van die cache vir gaste (BETA!)

Default Gebruik Volledige die inhoud van die cache vir gaste (BETA!)

Wanneer dit aangeskakel gaste word nie kan kies styl

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

ok, bevestig.
    Ek gereproduseer dit op my toets forum. Nou het ons sal werk aan 'n oplossing. Ons sal probeer om dit op te los.

enige oplossing vir hierdie? Ek moet hierdie kas opsie om te gebruik in plaas van die DB

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ja. Dit is nou al opgelos en ingesluit sal word in die volgende uitgawe. Vir quick fix:
    1. Verander lêer / Includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
    2. Search:
    PHP Code:
    return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.'.html'
    3. Vervang deur:
    PHP Code:
    return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.$vbulletin->userinfo['styleid'].'.html'
    4. (Opsioneel maar aangeraai) Verwyder hele gas kas gids en kopieer dit weer uit vBET pakket (onthou voorregte) - ons verander lêers naam konvensies (styleid ingesluit), sodat die ou lêers sal nie meer gebruik word nie en dit sal slegs 'n middel van die ruimte wees. Neem asseblief kennis dat die volgende uitgawe sal outomatiese ou lêers skoonmaker ingesluit.
    Laaste geredigeer deur vBET; 30-07-10 op 21:20.

ok, maar ons moet nie kas die standaard forum lang of nie?

Oeps ek sien net 'n fout in vertaalde bladsye pos vertoon dit geskryf is in 1903 lol 1903/06/10, 16:02 in my def lang toon 03-06-10, 16:02
    Laaste geredigeer deur tsak76; 30-07-10 op 23:18.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •