Hallo,
Ek moet toegang tot jou admincp en ftp ... Let asseblief stuur PM my met hierdie data.
Ek sal probeer om die probleem te vind.
Hallo,
Ek moet toegang tot jou admincp en ftp ... Let asseblief stuur PM my met hierdie data.
Ek sal probeer om die probleem te vind.
Jy het 'n PM.
Groete
Ek het die plugin met bug .. Ek sal nou probeer om 'n oplossing te vind.
Asseblief, net kyk na jou PM
die rekening opgehou werk as gevolg van 'n multipe IP opsporing, is nou die rekening login om weer te werk ... jou amper daar
Groete
OK so - na die werk oor hierdie kwessie het ons gevind dat daar is geen fout in vBET hier. Dit is omdat jou forum gebruik vBulletin 3.6 en vBET amptelik ondersteun vB3.8
In elk geval het ons 'n manier gevind om dit nog nie amptelik ondersteun vBulletin 3,6 werk: http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
Hierdie veranderinge is reeds gedoen op jou forum.
Let asseblief daarop dat nog vertaal argief bladsye vir forums nie werk nie. Dit is as gevolg van vBulletin fout so vBulletin span vra om dit op te los. As jy 'n parameter na forum argief bladsy (hierdie een met F-), Dan leë bladsy verskyn. Ek bedoel 'n parameter - selfs net X = y en dit omval selfs met vBET afgeskakel. So met hierdie geval moet jy vB span vra om hul fout en waarskynlik vertalings sal begin werk (alles in orde is vir argief hoof- en draad bladsye) reg te stel.
Omdat daar was geen vBET fout hier Ek skuif die draad gedeelte Probleme oplos.
Hulle sal vir my gesê om dit te verwyder, want alles het voor die vBET mod.Let asseblief daarop dat nog vertaal argief bladsye vir forums nie werk nie. Dit is as gevolg van vBulletin fout so vBulletin span vra om dit op te los
Het jy nie dit regmaak?Let asseblief daarop dat nog vertaal argief bladsye vir forums nie werk nie?
Wat so anders oor 3.6.12 en 3,85? Die groot veranderinge is relevant tot die sosiale netwerk Dit lyk vir my dat jou te vergelyk VB 3 tot 4, VB 'n bietjie meer inspanning van jou kant sal nie nie seergemaak het?
Net soos ek beskryf jy die fout is in die vBulletin. Hulle flus jy eenvoudig weg. Miskien as gevolg van verkeerde kwessie desription. Dit is nie vBET skuld - oorspronklike argief is fyn werk. Vertaling van die forum argief bladsye is nie werk nie en dit sal nie werk nie, want vBulletin crasches die bladsy as in 'n URL is addes enige parameter. En dit is nie vBET - jy kan dissable vBET te url x = y en jy sal nog steeds crasched achrive forum bladsy?.
Ek het dit al voorheen beskryf. En het jou 'n manier gegee om jouself te kontroleer dat dit vBulletin-fout is. Skryf hulle asseblief dat u nie vBulletin hoef te hê om die bladsye te kras nie - dit is genoeg om enige parameter by URL te voeg. En dit crasches met vBET dissabled. Om hulle dus nie toe te laat om jou weer weg te spoel nie