BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 3 123 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 26

Thread: Titel vertaling kortgeknip vBadvanced (onlangse onderwerpe)

Senior Member

Exclamation Titel vertaling kortgeknip vBadvanced (onlangse onderwerpe)

Dit is die onlangse onderwerpe in vbadvanced, is die pos geskryf geheel en al in Frans en vertaal in Italiaans, maar soos jy kan sien uit die foto van die titel is nog nie voltooi nie en lid-staat wees: Wii Shift 04.03

Ek het geen brief / woord beperkinge in vBadvanced 57 letters in titels in werklikheid is baie algemeen op my forum.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Heel waarskynlik het jy het 'n baie kort maksimum letters vir die titel is daar (as dit is selfs konfigureerbare). Wat gebeur dit dat vbadvanced sny die titel van (spasies bygevoeg evaluering te vermy):
    [L angtitle = fr] Wii [/ l angtitle]
    net links
    [L angtitle = fr] W. ..

en vBET erken gebreek langtitle sodat dit klaar en vertaal. En Google vertaling vir Frans W. .. blyk te wees: W. ..

Dit is wat die meeste waarskynlik gebeur. Indien ja - dan is daar nie 'n fout. vBET werk net mooi, en jy sny net die titel te kort. Maak asseblief seker ander lang titels en tel hoeveel tekens diegene wat gesny word, ook kyk vir die opset van hierdie lengte (of vra VBA span).

Bevestig nie dit is 'n gepaste verduideliking en het jy nodig om ons toekoms help om in hierdie kwessie

Senior Member

Die probleem is Vbet, hier is helmknop voorbeeld van vBets outomaties vertaal en 'n gereelde een:

Quote Originally Posted by mario06 View Post
    Die probleem is Vbet, hier is helmknop voorbeeld van vBets outomaties vertaal en 'n gereelde een:

Let asseblief daarop dat [l angtitle = fr] 14 tekens neem, dus met '[l angtitle = fr] i. .. maak dit 15 karakters van die oorspronklike titel

In jou titel: [Guida] Gratis Unlock e... indien dit nie tel [Guida] (Sommige voorvoegsel nie titel kan word nie) dan uit titel bly jy 13 karakters. Nie seker hoekom nie 15 - miskien algoritme neem 'n paar ekstra vir voorvoegsels.

Vir my is dit lyk soos die situasie beskryf voor. Maar ons kan dit maklik nagaan. Please:
    1. Lêer oopmaak / Includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    2. Search:
    PHP Code:
    $output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true); 
    3. Kommentaar dit - so vervang na:
    PHP Code:
    //$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true); 
    4. Laai lêer bediener en gaan jou nie vertaal bladsy waar jy dit sien (in die geval van gas kas gebruik aangemeld word)

Vertel hoe dit dan sal lyk. Daarna het die veranderings ongedaan te maak.
    Laaste geredigeer deur vBET; 25-06-10 op 22:25.

Senior Member

In jou titel: [Guida] Gratis Unlock e. .. indien nie toe [Guida] (kan sommige voorvoegsel nie titel) dan uit titel bly jy 13 karakters. Nie seker hoekom nie 15 - miskien algoritme neem 'n paar ekstra vir voorvoegsels.
    [Guida] is nie 'n voorvoegsel is dit deel van die titel wat bestaan uit 57 karakters insluitend spasies.

Let asseblief daarop dat [l angtitle = fr] 14 tekens neem, dus met '[l angtitle = fr] i. .. maak dit 15 karakters van die oorspronklike titel
    14 karakters (BBCode)
    +
    10 karakters insluitend spasies (titel naam)
    =
    24 karakters (totaal)

sodat die probleem is in vBet

1. Open lêer sluit / / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    2. Search:
    PHP-kode:
    $ Output = & vbet_parseTitleGlobally ($ uitset, true);
    3. Kommentaar dit - so vervang na:
    PHP-kode:
    / / $ Output = & vbet_parseTitleGlobally ($ uitset, true);
    4. Laai lêer bediener en gaan jou nie vertaal bladsy waar jy dit sien (in die geval van gas kas gebruik aangemeld word)

Vertel hoe dit dan sal lyk. Daarna het die veranderings ongedaan te maak.
    Ek sal moet wag totdat 'n ander motor vertaal draad verskyn

Net 'n paar toets post, dws n kopie van hierdie een wat jy aan die begin beskryf.

Asseblief, hierdie bevestiging gemaak - ons sal vra om vir jou toegang tot die details, nagaan en op te los wanneer ons kry bevestiging dat dit is net nie uitgeroei titel te kort waarde

Wag nog vir bevestiging

Senior Member

nie werk nie, kom ons sê dat voordat ek I. .. Nou kry ek [L angtitle = SK] I. ..
    Laaste geredigeer deur mario06; 07-07-10 op 09:18.

Quote Originally Posted by mario06 View Post
    nie werk nie, kom ons sê dat voordat ek I. .. Nou kry ek [L angtitle = SK] I. ..
    Dus as jy sien jy alrady sny dit het tot so 'n kort. Dit is nie vBET veroorsaak - probeer om dit deur die dissabling vBET - jy sal kry dieselfde. Die probleem is, want jou mod die titel tot so 'n kort sny ...

Bevestig asseblief dat met vBET dissabled dit is nog steeds so kort ([L angtitle = SK] I. ..) En ook in so 'n geval vind u verstellings vir jou mod wat sal toelaat dat hierdie sny langer of vra die personeel van vBadvanced hep jy met hierdie probleem.

Senior Member

as ek net die titel verander kopie / plak die titel werk toe so dit is vBET verwant.
    Laaste geredigeer deur mario06; 14-07-10 op 04:16.

Page 1 van 3 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •