geen traslation
geen traslation
Hallo,
probeer om hierdie oplossing http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post9
taal van die forum opsie wat jy in admincp -> vBET> Main
Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 13-06-10 op 13:19.
1. Jy het nie braak installasie-instruksies. Jy MOET die instel van die taal van die forum opsie. Net instel mod >>>>>>>> Ek het
2. Jy stel verkeerd Google Vertaling API sleutel - stel dit aan toepaslike waarde of te verwyder (nie aanbeveel nie - net stel dit toepaslik) >>>>>>>> Ek het dit en sit dit
3. Vir een of ander rede was geblokkeer deur Google >>> Google geïndekseer my site nie, maar hoe weet ek dat my site is geblokkeer
indeksering het niks om te vertaal.
jy waarskynlik is geblokkeer deur Google.
maak van 'n googletest.php lêer en sit dit op jou bediener:
Hier het jy 'n volledige oplossing (met kode)
http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
Die resultaat is
Begin vertaal toets
Toetsuitslag:
Toets fout: Geen URL stel!
Hallo,
Dit is nie 'n vBET fout, dit is' n fout van Curl.
wat jy nodig het om 'n oplossing op Google te vind vir "Geen URL stel krul fout".
Ek het regtig geen idee
maar wat ek sou graag wou weet
is die probleem kom van die bediener opstel?? of sommige waar?
Soos jy kan sien wat jy kry fout van CURL biblioteek - so jy het om te kyk vir die antwoord in CURL area. Asseblief eers seker maak dat jy getoets met toepaslike kode - dat daar geen bykomende karakter sit deur die fout (soos betree voordat red). Hierdie toets kode is ook beskikbaar in vBET pakket / Do-not-upload/tools/googletest.php.
Let asseblief daarop dat ons hier vBET ondersteuning. As die probleem is nie verwant aan vBET ons nie verdere ondersoeke, anders sou ons enige probleme van enige kinders op te los. Dit is nie ons rol. Op die oomblik is jy weet waar die probleem bestaan. Te ondersoek. Ons is verantwoordelik vir vBET kode en as daar iets buite druip ons is eenvoudig nie in staat is om verantwoordelik te wees vir daardie nie.
Ek het bietjie Google-soek vir jou fout boodskap en word 1 wenk oor 'n verkeerde statiese name - wat is die rede waarom ek vra jou weer na te gaan kode van jou toets. Geen ander wenke gevind. Aan die einde, asseblief net kontak met jou diensverskaffer jou bediener probleme op te los. Dit kan op die vlak van die servers wat dit kan wees op krul biblioteek fout. Kan nie sê nie.
Weet dat dit nie die finale oplossing is nie, maar hoop dat jy ten minste weet waarheen om nou te gaan. Soos ek geskryf het - dit is nie vBET kwessie en dit is buite ons beheer. DIT is 'n paar van u bedienerkwessie en hoop dat u dit vinnig sal hanteer - dit is nie self met u ondersteuning van die gasheerverskaffer nie