BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Sporadiese Vertaling

Junior lid

Default Sporadiese Vertaling

Nie seker of dit is die beste titel lol hopelik kan ek dit beter te verduidelik

Elke so dikwels wanneer ek of my lede maak 'n boodskap gepos asof ons gepos het in' n ander taal (wanneer ek gaan om dit te wysig, dit sê [lang = af])

Dit gebeur nie baie nie, so ek dink dit maak dit moeilik om vas te pen nie, maar dit tot dusver het soms gebeur terwyl ons is almal boodskappe in Engels en dit is altyd dieselfde taal (Nederlandse vlag)

O, en ek het net die titel het hierdie ook in [langtitle = af]
    Laaste geredigeer deur vBET; 10-06-10 op 13:23. Rede: reggestel BBCode

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Gee asseblief vir ons 'n paar presiese voorbeeld - die presiese teks wat gebruik is om. En wat is jou taal opsporing instelling? Let asseblief daarop dat jy Google dan soms Google kan verwar word en verkeerd erkenning (gewoonlik vir 'n baie kort tekste, of wanneer woorde in 2 tale in dieselfde boodskap) gemaak. In daardie geval is daar is geen fout aan alles-is dit nie tot ons nie - dit is Google. Maar jy kan instel hoe seker Google moet word om die instelling van tale te voeg.

Vertel doen moet jy nog enige hulp in die kwessie hier beskryf
    Laaste geredigeer deur vBET; 10-06-10 op 13:24.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Geen antwoord nie - oorweeg opgelos. Neem asseblief kennis hier om as dit nodig is meer hulp

Junior lid

Gah, ek is so jammer ... een of ander rede het ek nie altyd nie my inligting ontvang van hier af lol en ek was so besig dat hierdie probleem deur die kant van die pad gegaan totdat dit weer opduik lol

Ek voeg 'n kiekie van die laaste keer wat dit gebeur het, hierdie een in' n PM lol

Die taal opsporing instelling is Trust Google wanneer die resultaat is vertroue waardig

Watter instelling die beste wat jy sou aanbeveel vir hierdie instelling?

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •