BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 13

Thread: Probleme met 3.1.0 net gekoop het!

Exclamation Probleme met 3.1.0 net gekoop het!

Wel, ek het VBet 3.1.0 gekoop en toe op Vbet Main, kan ek nie toegang tot niks! Dit is wat my vra om my lisensie nommer in te voer, maar daar is nie 'n knoppie om die vorm na die tyd in te dien ...

My installasie het glad sonder enige probleme, maar ek is daar geblokkeer. Ek het die VN-geïnstalleerde weergawe 2 heeltemal voor (produk-en-lêers).

Wat doen ek van daar af? Ek wil dit nou gebruik aangesien ek net dit gekoop het!
    Laaste geredigeer deur vBET; 05-11-09 op 06:08. Rede: Verkeerde BBKodes

En waarom sien ek die Franse vlag op my vorige post? Ek het my boodskap geskryf in Engels, nie in Frans nie! Ek kry dit nie doen nie.

My standaard gekies taal hier op die forum is Engels, maar al die spyskaarte wat ek sien is in Frans! Hoe kom?

Edit: Ek skryf hierdie boodskap ook in Engels, maar dit nou skoene tot net in Frans ?****** Wat gaan aan??
    Laaste geredigeer deur Cybershaolin; 05-11-09 op 06:09. Rede: Geredigeer vir taalprobleme weer

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Cybershaolin View Post
    En waarom sien ek die Franse vlag op my vorige post? Ek het my boodskap geskryf in Engels, nie in Frans nie! Ek kry dit nie doen nie.

My standaard gekies taal hier op die forum is Engels, maar al die spyskaarte wat ek sien is in Frans! Hoe kom?
    Dit is omdat jy vertel mod dat dit in Frans Deur die instelling van die lang BBCode handmatig of outomaties (deur die oprigting van standaard gebruikers taal).

Wel, ek het VBet 3.1.0 gekoop en toe op Vbet Main, kan ek nie toegang tot niks! Dit is wat my vra om my lisensie nommer in te voer, maar daar is nie 'n knoppie om die vorm na die tyd in te dien ...

My installasie het glad sonder enige probleme, maar ek is daar geblokkeer. Ek het die VN-geïnstalleerde weergawe 2 heeltemal voor (produk-en-lêers).

Wat doen ek van daar af? Ek wil dit nou gebruik aangesien ek net dit gekoop het!
    Dit is nie normaal nie. Opsies paneel is gegenereer deur vBulletin enjin - Please Reload bladsy. Indien weer gebeur nie weer probeer om die invoer van produk lêer.
    Ook seker maak dat jy krul op jou bediener geïnstalleer (indien 2.x was dan werk dit is).

In enige probleme - net vra en ons help jou graag

Wel, eintlik, ek wou dit plaaslik te toets voordat jy dit installeer op my lewe forum. Plaaslik, selfs al het ek probeer om die bladsy te verfris, die enigste inligting wat ek sien op th VBet Main is die lisensie dinge. Reimporting van die produk het nie.

Ook, ek was een van diegene wat geskenk voor 3.1.0 is beskikbaar vir aflaai? Is nie ons veronderstel om 'n afslag te kry wanneer 3.x sou verskyn?

Op 'n ander saak, hier op jou eie forum, kan jy vir my sê waarom wanneer my taal opstel in Engels is, sien ek al die spyskaarte, poste, ens in Frans? Ek het probeer om koekies, kas, verfrissende bladsy skoon te maak, maar niks het gehelp, ek is nog in Frans nie!

Jy het toegang tot die internet nodig om vBET te gebruik. Anders kan dit nie werk nie - vertalings word van Google gemaak. Maak seker dat niks jou toegang tot derde partye blokkeer nie. Jy sal ook ly wat jy nou het. Internettoegang is iets normaals vir forums
    Laaste geredigeer deur vBET; 05-11-09 op 16:17.

Ook, ek was een van diegene wat geskenk voor 3.1.0 is beskikbaar vir aflaai? Is nie ons veronderstel om 'n afslag te kry wanneer 3.x sou verskyn?
    Ons het nie niks soos dit aankondig

Op 'n ander saak, hier op jou eie forum, kan jy vir my sê waarom wanneer my taal opstel in Engels is, sien ek al die spyskaarte, poste, ens in Frans? Ek het probeer om koekies, kas, verfrissende bladsy skoon te maak, maar niks het gehelp, ek is nog in Frans nie!
    Net op Engelse vlag om terug te gaan na die Engelse taal En maak seker jou standaard gebruiker taal in User CP - mod slim wil wees, sodat wanneer iemand jou vertel dat sy verstek taal is die Franse dit sal hom terugbring in Frans.

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Jy het toegang tot die internet nodig om vBET te gebruik. Anders kan dit nie werk nie - vertalings word van Google gemaak. Maak seker dat niks jou toegang tot derde partye blokkeer nie. Jy sal ook ly wat jy nou het. Internettoegang is iets normaals vir forums
    Selfs as ek loop dit plaaslik, ek het nog steeds toegang tot die Internet deur middel van my plaaslike forum ... maar is daar 'n manier om hierdie werk te maak, want ek wil om dit te toets voor jy gaan saam met ... Daar is niks wat die forum blokke. Hoekom is jy voeg dat 'n deel oor met wat ek het nou te ly, en dat die internet is' n algemene vir forums? Dink jy dit is nie billike toetsing te probeer voordat 'n gevaar vir dinge op' n lewendige forum voor? En ja, was 2.x hardloop boete voor.

Ons het nie niks soos dit aankondig
    Wel, wat direk uit jou pos # 720 op vbulletin.org:

Quote Originally Posted by NLP-er
    Dis hoekom - iemand wat my tot op hierdie oomblik in hierdie projek geskenk het, sal 1 gratis gebruik lisensie en 1 gratis krediet skakel verwydering lisensie vir 3.0.0
    Dit is 'n soort van afslag ... maar jy het nie bied hierdie vir my nie ... So, hoe kan ek kry 'n meer vrye gebruik lisensie en' n verwydering van die lisensie?

Net op Engelse vlag om terug te gaan na die Engelse taal En maak seker jou standaard gebruiker taal in User CP - mod slim wil wees, sodat wanneer iemand jou vertel dat sy verstek taal is die Franse dit sal hom terugbring in Frans.
    Ek het gevind waarom. Dit was / fr aan die einde in plaas van net http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

Selfs as ek loop dit plaaslik, ek het nog steeds toegang tot die Internet deur middel van my plaaslike forum ... maar is daar 'n manier om hierdie werk te maak, want ek wil om dit te toets voor jy gaan saam met ... Daar is niks wat die forum blokke. Hoekom is jy voeg dat 'n deel oor met wat ek het nou te ly, en dat die internet is' n algemene vir forums? Dink jy dit is nie billike toetsing te probeer voordat 'n gevaar vir dinge op' n lewendige forum voor? En ja, was 2.x hardloop boete voor.
    Net omdat internet konneksie is nodig vir hierdie mod te voer
    Oor toets toets forum nie beskikbaar vir die publieke oog maak.

Dit is 'n soort van afslag ... maar jy het nie bied hierdie vir my nie ... So, hoe kan ek kry 'n meer vrye gebruik lisensie en' n verwydering van die lisensie?
    Dit is eenvoudig - omdat jy nie beskryf voorwaarde voldoen nie. Kyk op die boodskap datum

Ek het gevind waarom. Dit was / fr aan die einde in plaas van net vBulletin Enterprise Translator (vBET) - Powered by vBulletin
    Ek is bly dat jy hierdie een opgelos.

Het jy nog die kwessie met die installasie? Indien ja asseblief PM my toegang tot jou admin CP en FTP ek sal dit check

Net omdat internet konneksie is nodig vir hierdie mod te voer
    Oor toets toets forum nie beskikbaar vir die publieke oog maak.
    Toets van 'n forum beteken plaaslik deur hom dat dit nie aan enigiemand wys!

Soos ek gesê het, ek is nie in staat om die opsies op vBet Main te sien in my admincp wanneer toets dit op my plaaslike forum. Oor jou hak op my lewe forum, goed ek nie meer weet wat ek gaan doen met hierdie, want ek het nie regtig die soort van antwoorde wat jy my gegee het hier te waardeer.
    Laaste geredigeer deur vBET; 06-11-09 op 00:56. Rede: Private kwessies verhuis na PM

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •