BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 13 van 13

Thread: Probleme met 3.1.0 net gekoop het!

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Cybershaolin View Post
    Toets van 'n forum beteken plaaslik deur hom dat dit nie aan enigiemand wys!
    Dit is 'n groot

Soos ek gesê het, ek is nie in staat om die opsies op vBet Main te sien in my admincp wanneer toets dit op my plaaslike forum. Oor jou hak op my lewe forum, goed ek nie meer weet wat ek gaan doen met hierdie, want ek het nie regtig die soort van antwoorde wat jy my gegee het hier te waardeer.
    Weereens is die antwoord - ek sal dit hanteer. Asseblief PM my al die besonderhede en jy hoef nie dit in te stel op jou regte forum voor net PM toegang tot my besonderhede aan jou toets raad
    Ek jammer waardeer nie die antwoord wat ek jou sal help Op hierdie manier. Ongelukkig weet ek nie wat is die rede van hierdie kwessie en ek moet toegang tot in staat wees om dit vir jou om ondersoek in te stel en dit los vir jou. Jammer vir die probleme en wag vir PM met die besonderhede.

Sonder die moontlikheid om dit te kontroleer, ons enigste raad vir nou weer - maak seker dat jy toegang tot die internet. En deur jou het ek bedoel jou bediener. Ek weet dat jou rekenaar toegang het, maar dit lyk soos jou bediener is geblokkeer om te kommunikeer met die buite-woord. Ander rede kan wees dat jy nie geïnstalleer het Curl PHP biblioteek. Ek kan nie sê niks meer nie sonder die moontlikheid om dit te sien.
    Laaste geredigeer deur vBET; 06-11-09 op 02:28.

lol Dit is nie moontlik om aan te meld in 'n plaaslike forum (soos easyphp, xampp of wat ook al gebruik, met die plaaslike IP's) dit wil sê:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php). Jy moet weet. Maar in elk geval, vergeet dit. Ek hoef dit nie meer nie.

Ek het my antwoorde oor ander goed so, Nevermind.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

lol Dit is nie moontlik om aan te meld in 'n plaaslike forum (soos easyphp, xampp of wat ook al gebruik, met die plaaslike IP's) dit wil sê:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php). Jy moet weet. Maar in elk geval, vergeet dit. Ek hoef dit nie meer nie.

Ek het my antwoorde oor ander goed so, Nevermind.
    Dit is as jy het jou eie IP in WAN (nie net LAN). 127.0.0.1 dit is dieselfde as local host en dit beteken dat jy wil verbind met 'n werklike masjien. Maar het jy nog jou eie IP-adres. En selfs al is dit net in die plaaslike netwerk, kan jy nog nie opgestel jou toets forum op dieselfde masjien waar jy werklike forum. Volgens vBulletin lisensie wat jy het reg om so 'n forum te stel in testvb gids, maar dit moet nie beskikbaar sal wees vir die publieke oog.

In die geval in enige toekomstige uitgawes net te skryf. Ons is hier om jou te help

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •