Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 13 de 13

Thread: Problemas coa 3.1.0 acaba de mercar!

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Cybershaolin View Post
    Proba un foro local significa por si só non é mostrar a ninguén!
    Que é grande

Como dixen, eu non son capaz de ver as opcións na vBet principal no meu AdminCP cando proba-lo no meu foro local. Sobre a colocación do seu Hacker no meu foro vivo, ben, eu non sei máis o que vou facer con iso a condición de que realmente non aprecian o tipo de respostas que me deu aquí.
    Unha vez máis a resposta é - eu vou tratar con isto. Por favor, AM me todos os detalles e non tes que define-lo no seu foro real antes só me PM acceder detalles da súa tarxeta de proba
    Lamento que non aprecian a resposta que eu vou te axudar neste camiño. Por desgraza eu non sei cal é a razón deste problema e eu teño acceso a poder investiga-lo para ti e para resolver-lo para ti. Pena de problemas e á espera de AM con detalles.

Sen posibilidade de comprobar-lo, o noso único consello que agora é de novo - asegurarse de que ten acceso a Internet. E por ti quero dicir o teu servidor. Sei que o seu ordenador ten acceso, pero parece que o seu servidor está bloqueado para comunicarse coa palabra fóra. Outro motivo pode ser que non instalou biblioteca CURL php. Eu non podo dicir nada máis, sen posibilidade de check-out.
    Último editado por vBET; 06-11-09 en 02:28.

lol Isto non é posible acceder a algún foro local (como usar o EasyPHP, XAMPP ou o que quere, con locais de IP), ou sexa:

hxxp: / 127.0.0.1/forum/index.php /.). Debes saber sobre iso. Pero de calquera xeito, pode esquecer. Non preciso máis.

Eu teño as miñas respostas sobre outras cousas así, Nevermind.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

lol Isto non é posible acceder a algún foro local (como usar o EasyPHP, XAMPP ou o que quere, con locais de IP), ou sexa:

hxxp: / 127.0.0.1/forum/index.php /.). Debes saber sobre iso. Pero de calquera xeito, pode esquecer. Non preciso máis.

Eu teño as miñas respostas sobre outras cousas así, Nevermind.
    É se ten o seu propio IP na WAN (non só LAN). 127.0.0.1 o é localhost e iso significa que quere conectarse coa máquina real. Pero aínda ten o seu propio enderezo IP. E aínda que sexa só en rede local, tamén se pode definir o seu foro de proba na mesma máquina na que ten foro real. De acordo coa licenza vBulletin ten dereito a establecer tales foro no directorio testvb, pero non deben estar dispoñibles para a súa visualización pública.

No caso de calquera problemas futuros simplemente escribir. Estamos aquí para axudar

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema