BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Ingebruikneming e-pos slegs in Engels

Default Ingebruikneming e-pos slegs in Engels

Hopelik sal Migal nie oorweldig voel wanneer hy terugkeer. Ek dink hy het gesê daar is ernstige vloede in Pole. Goeie ding wat hy het meer help om volgende week

In elk geval .... Ek het probeer om die ondertekening van 'n nuwe gebruiker deur middel van verskillende vertaal taal weergawes van my forum ... en elke keer as die aktivering e-pos kom altyd deur in Engels.

Ek maak seker dat die toepaslike (verskillende) taal so goed te kies in registrasie.

Ek het die volgende stellings.

Misc> Show oorspronklike teks vir die gebruiker> Normale
    Misc> Wys oorspronklike teks vir gaste> Normale
    Misc> Translate vBSEO boodskappe in JavaScript> Ja
    Google Taal Detection> altyd vertrou gebruiker

enige idees?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hallo. Ja, ons het 'n groot vloed in Pole en ek was op lang reis terug van sakereis. En ek is ook bly dat ons wemel volgende week groter sal wees en dat u as ons kliënte vinniger ondersteuning en vinniger nuwe funksies in vBET sal kry

Terug na die kwessie. vBET ondersteun is nie E-pos vertaling op hierdie oomblik.

Ons het reeds op ons TODO lys vBET met vB frases stelsel te integreer. Wanneer dit gereed sal wees, dan kan ons kyk moontlikhede te haak in outomatiese e-pos kennisgewing (wat basisse op frases) en maak vB kies frase volgens werklike vertaling.

En ek is ook bly dat ons volgende week sal ons val sy groter en jy as ons kliënte sal vinniger ondersteuning en vinniger nuwe funksies in vBET
    Awesome, goed om te hoor! Dit is 'n uitstekende produk.

Ons het reeds op ons TODO lys vBET met vB frases stelsel te integreer. Wanneer dit gereed sal wees, dan kan ons kyk moontlikhede te haak in outomatiese e-pos kennisgewing (wat basisse op frases) en maak vB kies frase volgens werklike vertaling.
    ok, dankie.

Is dit opgelos? EK gebruik 3.3.6 en e-pos nie vertaal kry. pop-up te

Banned

Hallo!
    Hier is die antwoord:
    Terug na die kwessie. vBET ondersteun is nie E-pos vertaling op hierdie oomblik.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •