BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: Integreer vBET met vbMediaWiki

Default Integreer vBET met vbMediaWiki

Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?

I'm having problems with this integration.

[]s!
    Laaste geredigeer deur trevis; 12-05-10 op 16:37.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek weet nie hierdie mod. Kan jy my beskryf hoe dit werk? Is dit sy eie submap in URL? Is dit in die produksie sonder die gebruik van global_complete haak (hou dit eenvoudig aan uitset)? Kan jy gee my presiese URL waar ek dit in aksie kan sien?

Asseblief ook vertel wat jy al probeer om te doen om dit te integreer? Het jy gebruik vorm 'n paar wenke hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - Watter?

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Ek weet nie hierdie mod. Kan jy my beskryf hoe dit werk?
    vbMediaWiki 4.0.2 RC 3 - vBulletin.org Forum

Is dit sy eie submap in URL?
    Ja.
    mandela.org -> Main Forum
    mandela.org / Wiki -> MediaWiki (met vbMediaWiki integrasie)

Is dit in die produksie sonder die gebruik van global_complete haak (hou dit eenvoudig aan uitset)?
    Ek dont weet ... Ek kan sien die korrekte teks op die eerste taal.

Kan jy gee my presiese URL waar ek dit in aksie kan sien?
    mandela.org / wiki en kies twee tale

Asseblief ook vertel wat jy al probeer om te doen om dit te integreer?
    N / A

Het jy gebruik vorm 'n paar wenke hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - Watter?
    Ek sal

Text automatically translated from: Portuguese to: Afrikaans
    Translated text
    Hallo Migal,

Ek het gelees en probeer, maar kon nie eens die vlae sit in die "navbar" MediaWiki :-(

Is daar enige kans dat jy (met al sy groot kennis) die integrasie van MediaWiki om te help met vBulletin (vbMediaWiki gebruik as 'n brug)?

As jy nie weet of nie gesien het nie hierdie model skep 'n enkel-sign-on vir vBulletin en MediaWiki, en laat met dieselfde MediaWiki vel te vBulletin. En MediaWiki is 'n hulpmiddel vir samewerkende skepping van inhoud, was gebruik as basis vir die Wikipedia-projek.

Die idee is dat gebruikers van die forum materiaal kan bydra tot die wiki in enige taal, soos in die forum. As hierdie interaksie nie moontlik is nie op die oomblik, om net vBET glad verloop met hierdie mod het my baie gehelp.

Ek wag vir jou terugkeer.

Beste wense,
    Rafael Trevisan.
    Original text
    Laaste geredigeer deur trevis; 13-05-10 op 00:11.

OK - ek sien dat hierdie mod global_ voltooi, is gebruik - ek was verkeerd sê dat waarskynlik nie as gevolg van 'vbet_flag "kwessie. Ek sien die probleem en ek sien dat die skakels is na die eerste vertaling gebreek - dit is begin deur '. " (Dot) - sonder www. PM toegang tot my besonderhede na jou Admin CP en FTP - ek sal die probleem kyk en dit korrek is.

Translated text
    VbMediaWiki Die enigste opsies is die volgende:
    Original text

Ongelukkig is die opsies gee ons niks. Op die oomblik is ons bewus van die probleem, maar weet geen rede. Vir 'n volledige diagnoseer en regstelling wat ons nodig het om toegang tot jou forum.

Ongelukkig is die opsies gee ons niks. Op die oomblik is ons bewus van die probleem, maar weet geen rede. Vir 'n volledige diagnoseer en regstelling wat ons nodig het om toegang tot jou forum.
    Translated text
    Glo my, ek is die verskaffing van toegang via FTP. Ek skei die gebiede van ander gebruikers vir jou hierdie toegang te deel. En dit het 'n admin gebruiker vir jou op my vBulletin site.

[], S,
    Rafael.
    Original text

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •