Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?
I'm having problems with this integration.
[]s!
Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?
I'm having problems with this integration.
[]s!
Laaste geredigeer deur trevis; 12-05-10 op 16:37.
Ek weet nie hierdie mod. Kan jy my beskryf hoe dit werk? Is dit sy eie submap in URL? Is dit in die produksie sonder die gebruik van global_complete haak (hou dit eenvoudig aan uitset)? Kan jy gee my presiese URL waar ek dit in aksie kan sien?
Asseblief ook vertel wat jy al probeer om te doen om dit te integreer? Het jy gebruik vorm 'n paar wenke hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - Watter?
vbMediaWiki 4.0.2 RC 3 - vBulletin.org Forum
Ja.
mandela.org -> Main Forum
mandela.org / Wiki -> MediaWiki (met vbMediaWiki integrasie)
Ek dont weet ... Ek kan sien die korrekte teks op die eerste taal.
mandela.org / wiki en kies twee tale
N / A
Ek sal
Laaste geredigeer deur trevis; 13-05-10 op 00:11.
OK - ek sien dat hierdie mod global_ voltooi, is gebruik - ek was verkeerd sê dat waarskynlik nie as gevolg van 'vbet_flag "kwessie. Ek sien die probleem en ek sien dat die skakels is na die eerste vertaling gebreek - dit is begin deur '. " (Dot) - sonder www. PM toegang tot my besonderhede na jou Admin CP en FTP - ek sal die probleem kyk en dit korrek is.
Ongelukkig is die opsies gee ons niks. Op die oomblik is ons bewus van die probleem, maar weet geen rede. Vir 'n volledige diagnoseer en regstelling wat ons nodig het om toegang tot jou forum.