BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: Forum sidebar met die probleem

Default Forum sidebar met die probleem

Text automatically translated from: Portuguese to: Afrikaans
    Translated text
    Hallo, ek verander 'n paar opsies forum bestuurder te sluit' n zijbalk weer te gee met die nuutste forum boodskappe, net die titel van die boodskappe is op [langtitle = cat], en selfs as ek die forum, ek sien in Engels, die boodskappe wat vertoon word in taal dit geskryf is, in my toets in Portugees.

Ek het 'n paar boodskappe wat die template om te verander die vertaling, maar nie' n derde party plugin in te sluit, het ek gedink om te vra of ek doen iets verkeerd is en hoe om op te los.

Die uwe,
    Trevis.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Let asseblief aan ons verskaf URL na presiese bladsy waar ons dit kan sien en asseblief presiese teks wat verkeerd is daar. Een van die foto is die moeite werd van 1000 woorde

Jy het regtig nodig om die maksimum beeld grootte te verhoog, is dit belaglik min. Maar ek is redelik seker Hy bedoel dit. Ek het gekom in die bespreking, want ek dieselfde ding opgemerk:

Groot dankie - Ek beweeg hierdie draad na fout afdeling. Ons sal dit toets en probleem oplos as ons dit sal kan reproduseer, of vra vir meer indien nie. Ons het spesiale kode in vBET gemaak wat sulke snytitels in ander tale moet hanteer. Ek dink ons kan dit beter maak

Ons sal quick fix te gee dat as dit sal maklik een. Natuurlik oplossing sal ingesluit word in die volgende uitgawe

Translated text
    Dankie vir Jesha beeld is presies dieselfde probleem.

Michał, ek wag op die volgende weergawe.

[] S!
    Original text

Translated text
    Jesha, Jammer as die vraag is nie betyds nie, maar hoe jy dit reggekry om 'n blok te skep met Google-advertensies?
    Original text

Quote Originally Posted by trevis View Post
    Translated text
    Jesha, Jammer as die vraag is nie betyds nie, maar hoe jy dit reggekry om 'n blok te skep met Google-advertensies?
    Original text
    PM hom met hierdie vraag. Nie net draad bly skoon, maar meer belangrik dat jy 'n beter kans om reaksie te kry

OK ons dit reggemaak word - dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •