BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Fout compressie!

Senior Member

Default Fout compressie!

Ek dink dat alles korrek is geïnstalleer, maar wanneer dit aangeskakel is, kry ek hierdie fout op my tuisblad:

Content Encoding Fout
    Die bladsy wat u probeer om te sien, kan nie gewys word omdat dit 'n ongeldig of word nie ondersteun nie vorm van kompressie gebruik.
    * Kontak die webwerf eienaars om hulle in te lig van hierdie probleem.

Kan jy asseblief help!

Senior Member

Ook, selfs met die produk wat gestremd is, my portaal bladsy is nou net 'n leë bladsy.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

As jy het 'n probleem met vBET gestremdes is dit nie vBET skuld.
    Let asseblief daarop dat as jy ufing vBSEO en gestremdes vBET deur Admin CP dan vBET is nie afgeskakel nog - want tou is nog steeds redirecting vBET in htaccess en nog steeds gebruik vbet funksies in 2 verander lêers van vBSEO..

Eerstens moet ons doen dit is vBET skuld te bepaal. Let asseblief seker te maak dat vBET is volledig dissabled. Indien ja en reik gebeur nog steeds dan vBET is nie die oorsaak.

Is jy met behulp van vBSEO? Wat is die status wanneer vBET is volledig gestremde (in Admin CP + htaccess reëls + herroep veranderinge in vBSEO)?

Senior Member

Wanneer dit heeltemal gestremd is, soos jy hierbo beskryf ook (Ek het al die veranderings teruggekeer), dan is alles terug na normaal.
    Ja, ek gebruik VBSEO. Toe ek dit in staat stel, kry ek die "druk" fout, en my portaal is 'n leë bladsy.

OK so - ons is seker nou dat dit is verwant aan vBET. Jou probleem is nie standaard een - so ek wil jou graag vra oor ander mods wat jy gebruik. Het jy 'n mod vir kompressie?

Volgende wenk oor leë bladsy - maak asseblief seker dat jy PHP modules geïnstalleer het: krul en iconv (http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8)

Vertel het jy gebruik vertaling SEO skakels? Het jy vBET reëls. Htaccess? Indien wel - wat is die URL van jou forum? - Beteken dit gebruik sub-gids in 'n URL (in so' n geval reëls verander word, soos beskryf in instruksies)?

Maak asseblief kopieë van alle lêers wat jy tydens die installasie en integrasie sal verander, en die installering van hele produk weer uit die bedelary. Maak asseblief seker dat jy braak instruksies presies. As jy wil hê ons moet na installasie vir jou gemaak, jy kan installasie diens koop vir $ 30: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Senior Member

O Jirre man **********. Ek gaan om te betaal vir die installasie nou. Ek wil net eers weet wanneer dit sal wees asseblief gedoen word. Want ek kan nie bekostig om my portaal leeg te het. Dankie vir jou vinnige reaksie. Ek waardeer dit.

Let asseblief PM of e-pos toegang tot die details sodat ons in staat sal wees om installasie gemaak nie.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •