Hi daar. Ek is die gebruik van die gratis weergawe van hierdie groot addon en wou net om te vra of dit moontlik is om dele van die teks te beskerm voordat vertaling is?
Hi daar. Ek is die gebruik van die gratis weergawe van hierdie groot addon en wou net om te vra of dit moontlik is om dele van die teks te beskerm voordat vertaling is?
Ja, net nie vertaal area gebruik - as jy nodig het om iets te word nie vertaal eenvoudig geskikte sjabloon wysig en sit dit tussen
<!--START vBET NOT TRANSLATED AREA--> en <!--END vBET NOT TRANSLATED AREA--> (Let wel: jy kan nie gebruik 'n mod wat verwyder kommentaar om hierdie funksie te gebruik)
Is dit ook moontlik om dit te gebruik in die VB CMS in 'n artikel, op enige manier?
Laaste geredigeer deur jonlar; 27-04-10 op 21:14.
Nie in 'n vrye weergawe. In betaal een wat jy kan doen is dit baie maklik deur die toevoeging van die teks wat binnekant van notranslate BBCode in jou CMS boodskap.
Ok dankie. Maar, om eerlik te wees, nie ek wil 90 dollar te betaal vir 'n script! wanneer die hele vB koste (voorafbetaalde) 125 €
Dis defenitly uitgestrekte. Ek is net eerlik
Dit is hoekom ons bied jou gratis weergawe - so lank jy wil kan jy geniet dit! Jy en enige iemand wat net vertalings wil en nie omgee oor groot prestasie, meertalige ondersteuning aan die gemeenskap, vertaal RSS en nog baie meer.
Ons het baie van die kliënte wat vir die belê van hul geld in betaal weergawe is baie gelukkig
Laaste geredigeer deur vBET; 02-05-10 op 22:33.