BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 15

Thread: Probleme met vBet (vBadvanced / blanko bladsye)

Default Probleme met vBet (vBadvanced / blanko bladsye)

Ok,

Im het 'n paar ernstige probleme met die installering van hierdie mod.

Ek is nie 'n newbie wanneer dit kom by die installering van mods en ek het persoonlike mods geskryf, maar dit het' n gebreekte iets.

Ek het die gids gevolg oor en lees deur die FAQ, maar kan nie lyk om uit te vind waarom my site is nie meer werk nie korrek nie.

Ek geïnstalleer is die mod op cardshare.tv

Ek het vBadvanced setup in wortel
    Htaccess in / root redirecting van nie-www www

Ek het vBulletin geïnstalleer in / forum

Im ook hardloop vbseo & sitemap

Ek redakteur van die lêers en. Htaccess soos versoek, die site dan semmed om saam te werk,

Ek het egter 'n draad te sien en ek het net' n leë bladsy.

Ek het ook nagegaan net gaan na www en ek het 'n leë bladsy.
    Ek het toe in die htaccess geredigeer in / root. Htaccess

hierdie vaste die leë bladsy, maar wanneer Gebruik vertaal, dit het gewerk, maar bygevoeg forum in die url, hoewel dit nie iets breek dit net 'n bietjie vreemd lyk?

Ek het toe die vlae in staat gestel om op die forum, hierdie show fyn op / forum, maar ek het die beelde-lêergids te kopie na my / root en die instellings verander na persoonlike en handmatig te voeg die varible vir hierdie om te wys op die vbadvanced bladsy.

so soos jy kan sien im met 'n paar sake.
    Ek het ook probeer om die prop uit te skakel om die werf werk nie korrek nie te kry, maar nog steeds dieselfde, so ek sal hê om terug te gaan en my wysigings ongedaan te maak.

Ek hoop regtig dat iemand kan bietjie lig werp op my probleme as ek het gehoor 'n baie goeie dinge oor hierdie mod en wil graag te kry om dit te gebruik.

OK,

Na meer geknutsel Ek het daarin geslaag om die voorblad (vbadvanced) vertaling, die drade vertaling, sodat die meeste van die kwessies is vasgestel.

Maar die enigste ding wat hoewel dit steeds 'n groot probleem.

Standaard taal werk soos dit moet

Maar

As jy kliek op die tuisblad vertaal en kliek dan op forums, is jy getrek het na die tuisblad.

As jy op die forum index is en jy kliek vertaal, is jy getrek het na die tuisblad.

As jy op die forum index en gaan na 'n draad en kliek op "vertaal, is jy getrek het na die tuisblad.

Maar as jy op 'n draad uit die tuisblad (vbadvanced) sal dit vertaal.

Dit het tot 'n probleem met die / root te wees. Htaccess instellings, maar ek het probeer om Besig met wysig hulle maar dan kry ek net' n leë tuisblad.
    Laaste geredigeer deur contemptx; 20-04-10 op 16:57.

Dit is my htaccess in / forum.

Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)

#RewriteBase /forum/

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.cardshare\.tv
    RewriteRule (.*) http://www.cardshare.tv/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Ek het vergeet om te noem im met behulp van die volgende weergawes:

vBet: 3.3.2 (gekoop vandag)
    vBulletin: 3.8.0
    vbSEO: 3.3.0

Woo Hoo! - Vaste.

Dit het aan die vBet instellings.

Verwyder: Forum directory: / forum
    Stel: Forum hoof domein: CardSharing Card deel Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox

Nou lyk alles piekfyn wees hardloop, sal ek my site maps monitor en te sien hoe dinge gaan.

Update:

sitemap het uitgebrei deur meer as 1.5million URL's, sal jou laat weet hoe dit kry sodra die sitemap sy ingedien volgende.

Ek het net opgemerk 'n gebruiker plaas, wat' n bietjie vreemd lyk?

Hello hello! - CardSharing Card deel Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox

hy in Engels is gepos, of so lyk dit, maar sy wys hom die plaas nie Engels en wys dit vertaal in Engels?

dude ek hoop jy kry dit uitgepluis het .. Het personeel reageer rond nie hier?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by hotslot View Post
    dude ek hoop jy kry dit uitgepluis het .. Het personeel reageer rond nie hier?
    Let asseblief daarop dat ons produk is deur kliënte van regoor die wêreld gebruik. Ons kan 'n groot tyd verskil. As jy die antwoord vir jou vraag net oop vir enige draad wat jy op hierdie forum wil. Danksy

Quote Originally Posted by contemptx View Post
    Woo Hoo! - Vaste.

Dit het aan die vBet instellings.

Verwyder: Forum directory: / forum
    Stel: Forum hoof domein: CardSharing Card deel Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox

Nou lyk alles piekfyn wees hardloop, sal ek my site maps monitor en te sien hoe dinge gaan.
    Ek is bly jy het dit hanteer. Ek sien dat ons reëls vir vBET verkeerd is. Ons instruksie sê dat as u forum subgids in URL gebruik, u eers 2 reëls moet verander. Jy het daarin geslaag om dit te werk deur ander konfigurasies te verander om nie aangeraai te word nie, maar steeds te werk - as jy vind alles is OK - laat dit net soos dit is. Indien nie, kontak ons asseblief en ons sal u help met konfigurasie

Quote Originally Posted by contemptx View Post
    Ek het net opgemerk 'n gebruiker plaas, wat' n bietjie vreemd lyk?

Hello hello! - CardSharing Card deel Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox

hy in Engels is gepos, of so lyk dit, maar sy wys hom die plaas nie Engels en wys dit vertaal in Engels?
    Ja - daar is lang BBCode gebruik verkeerdelik - net post wysig en verwyder lang BBCode. Heel waarskynlik is hierdie happed omdat gebruiker het verkeerd standaard taal in sy User CP.

Let asseblief daarop dat die vBET het verskeie moontlikhede hoe die boodskap taal te merk:
    - Handmatig deur die byvoeging van lang BBCode
    - Outomaties deur die opstel van die standaard taal van die gebruiker in User CP
    - Outomaties deur 'n outomatiese opsporing (jy moet dit in Google opsies artikel)

Op uit forums ons met behulp van die laaste een, omdat dit verhoed dat teen die gebruiker verkeerde instellings. In hierdie strategie word elke keer wanneer nuwe boodskap kom Google is gevra oor taal en vBET outomaties punte boodskap taal (as Google is seker genoeg - ook konfigureerbare).

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •