BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 3 123 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 24

Thread: FAQ

  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default FAQ

    Hier is 'n lys van vrae wat dikwels gevra word. Jy sal vind antwoorde hieronder.

    Hoe om steun vir 'n ander vertaling APIs instel?
    Hoe multi taalondersteuning werk?
    Wat is nodig vir hierdie mod werk?
    Na die vertaling wat ek kry skoon bladsy - Wat is verkeerd?
    Na die vertaling van al die teks verdwyn - wat verkeerd is?
    Hoe om seker te maak ek is geblokkeer deur die vertaling verskaffer?
    Ek het: "Fatale fout: Kan nie redeclare vbseo_thread_seotitle - hoekom?
    Na die installasie hele forum af gaan, selfs Admin CP - wat verkeerd is?
    Ek het SEO vertaling skakels op, ek gebruik vBSEO en hoofblad is die vertaling nie - wat verkeerd is?
    Wat om te doen, vertalings skakels goed vir SEO konsensus te hê?
    Ek kruip die bladsye van die ou vertaler (met hl =) - Wat om te doen nie?
    Ek het geïndekseer bladsye van ou skakels tipe (met language =) En wil oorskakel na SEO links-wat om te doen?
    Hoe doen jy terug na die standaard taal kry nadat jy op 'n vlag?
    Ek het waarskuwings in die veilige modus - wat om te doen nie?
    Kan ek Voeg vertaal bladsye na die sitemap?
    Hoe om bladsye buite forum gids te vertaal?
    Ek kry die e-pos-boodskap oor MySQL bediener weg gegaan het kwessie. Wat is verkeerd?
    Ek het langtitle in my url en dit is nie vertaal, is dit 'n probleem?
    Die URL sluit die geaccentueerde. Is dit deur Google geïndekseer?
    Hoe vertaling grense te bereik stadiger, en minder betaal vir vertalings deur kommersiële APIs
    Onvertaalde teks
    Gedeeltelike vertaling
    Wat om te doen te hê URL is vertaal onder die vlae?
    Vlae word nie vertoon op mobiele styl
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 01-06-15 op 10:02.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default Wat is nodig vir hierdie mod werk?

    - Jy moet dit installeer en instel gepas (Lees parameters beskrywings noukeurig)
    - Jy moet geïnstalleer krul in jou PHP. Meeste servers reeds het nie. Net die mod installeer en indien dit nie werk nie, dan vra jou bediener dinge krul om te installeer. Intussen kan jy afskakel mod of vlae te verwyder sodat gebruikers sal nie geraak word nie. As jy 'n leë bladsy vir vertaling bladsye (dit sal geen invloed op jou normale bladsye) beteken dit dat jy nie krul geïnstalleer - net installeer dit
    - Jy moet geïnstalleer het iconv in jou PHP. Meeste servers reeds het nie. As dit nie 'n fout sal voorkom of' n leë bladsy vir vertalings.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default Na die vertaling wat ek kry skoon bladsy - Wat is verkeerd?

    Lees net die antwoord vir vorige vraag

    Verder kan jy sien hierdie vBulletin dokumentasie oor die blanko bladsye: http://www.vbulletin.com/docs/html/blank_pages
    - Eers net seker maak dat jy alles wat nodig is vir vBET is.
    Laaste geredigeer deur vBET; 09-09-10 op 09:01.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default Na die vertaling van al die teks verdwyn - wat verkeerd is?

    In so 'n geval het jy 3 opsies:
    1. Jy het nie braak installasie-instruksies. Jy MOET instel Forum taalopsie. Net instel mod
    2. Jy stel verkeerd Google Vertaling API sleutel - Stel dit aan toepaslike waarde of te verwyder (nie aanbeveel nie - net stel dit toepaslik)
    3. Vir een of ander rede was geblokkeer deur Google


    Die laaste een opheldering nodig het - hoe kan jy sê dat jy is geblokkeer. Hier is eenvoudig handleiding hoe om dit te doen:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Laaste geredigeer deur vBET; 14-03-10 op 01:48.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default Ek het SEO vertaling skakels op, ek gebruik vBSEO en hoofblad is die vertaling nie - wat verkeerd is?

    Maak seker dat jou . Htaccess reëls is OK - veral vir forums met subdirectory in die URL.
    Laaste geredigeer deur vBET; 19-02-10 op 05:49.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default Wat om te doen, vertalings skakels goed vir SEO konsensus te hê?

    Jy het die toepaslike opsie te stel in Admin CP en verander / skep htaccess lêer (NOTA: Jy kan gebruik SEO vertaling skakels, selfs sonder vBSEO)!

    vir vBSEO gebruikers hier sien

    vir gebruikers sonder vBSEO
    - As jy nie htaccess lêer gebruik dan die een van doen-nie-upload gids in die mod pakket - laai dit op jou forum gids
    - As jy htaccess lêer, en voeg dan een van hierdie twee reëls (as jy met VB 'Mod Herskryf Friendly URL's "dan sit daardie reëls net voor vB reëls):



    - KORT REËLS
    Vinniger en meer doeltreffend, maar kan slegs gebruik word as jy NIE deur middel van skakels met 2-tekens deel dws: yourforum.com / XY /

    Code:
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]


    - LANK REËLS
    Kan gebruik altyd

    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
    Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 08-11-11 op 20:52.

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default Ek het geïndekseer bladsye van ou vertaler (met hl =) - wat om te doen nie?

    Net aan herschrijfregel . Htaccess - Google sal weet dat die bladsy het 'n nuwe plek en sal dit indekseer sonder enige verlies
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} (hl=)(zh-TW|zh-CN|..)$
    RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}/$1\?language=%2 [L,R=301]
    Laaste geredigeer deur vBET; 09-10-09 op 18:30.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default Ek het geïndekseer bladsye van die tipe van ou skakels (met language =) en wil oorskakel na SEO links-wat om te doen?

    Eerste maak SEO skakels beskikbaar. Daarna voeg hierdie reël te . Htaccess (Voor vBET reëls):
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} (hl=|language=)(zh-TW|zh-CN|..)
    RewriteRule ^(.*)$ http://%{HTTP_HOST}/%2/$1? [L,R=301]
    Let daarop dat hierdie reël ook doorverwijzing sal hanteer vir die skakels van die ou vertaler (met hl =)

    Hierdie reëls magNie werk nie. In hierdie situasie maak ons asseblief weet, sal ons jou help. Ons sal herskryf . Htaccess reëls en pas dit aan jou saak, vir vry.
    'N Voorbeeld hoe om te verander . Htaccess file:veranderinge in htaccess lêer., Maar jy hoef nie dit te doen deur jouself ons sal bly wees om hierdie veranderinge te maak in plaas van jou!
    Laaste geredigeer deur r.dziadusz; 14-10-11 op 09:47.

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default Hoe doen jy terug na die standaard taal kry nadat jy op 'n vlag?

    As jy die dop opsie op, dan om terug te gaan na jou standaard taal, moet jy kliek net op die vlag vir jou standaard taal

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default Ek het waarskuwings in die veilige modus - wat om te doen nie?

    Net af save mode - dit is deprecated in PHP en nie ondersteun in toekomstige weergawes. Kyk hier vir meer inligting:
    PHP: veiligheids-en Safe Mode - Handleiding

Page 1 van 3 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •