BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 3 123 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 24

Thread: vBET 4.2.1 nie vertaal vBSEO Javascript boodskappe

Exclamation vBET 4.2.1 nie vertaal vBSEO Javascript boodskappe

Hi

Ek het opgemerk dat met vBET 4.2.1 en vBulletin 4.0.2 PL4 en vBSEO 3.5 rc3 Kennisgewings kry nie vertaal.

Asseblief raad

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Jy het om om te draai op daardie vertalings - dit is afgeskakel is by verstek vir prestasie redes (nie elke een wat dit gebruik). Jy sal toepaslike opsie in vBET -> Misc opsies

Jammer, maar ek is nie dom nie.

Dit is op anders sou ek nie aangemeld het dit as bug!

Kyk Patientenfragen.net - ons het die antwoorde

Niemand aanvaar dat enige van ons gebruikers is dom Dit is standaard prosedure om eers in te lig oor die instel funksies, omdat die gebruiker kan slegs sommige opset mis of nie eens vir so 'nie. Ek is die opening van die probleem en daar gaan

Inderdaad is dit 'n bug, want dit is nog nie weer-geïnkripteer. Ons sal sorg daaroor binnekort

By the way - het jy agterkom dat jy uitleg op die top van die bladsy vir vertaal oog gebreek het en jou vlae verdwyn (nie eens in die produksie-kode )?... Ek sien dat jy 'n handleiding sjabloon veranderinge - Maak asseblief seker maak dit is as gevolg van jou wysigings (kopie werklike sjabloon liggaam iewers; terugkeer, tjek; sit dit terug).

Die uitleg is nie gebreek nie.

Jy sien 'n Cached weergawe tydens' n oplos van probleme van die APC Cache optimalisering plugin

Probeer nou en kyk of jy nog 'n gebroke uitleg plz sien

PS: Die "dom" deel ek nou net gesê het omdat jy eenvoudig die fout verslag gesluit en verskuif dit sonder om te wag vir my antwoord.
    Jy moet wag vir die kliënte se eerste voordat aktief probleme opgelos verklaar word.
    Dit is onbeleefd anders
    Laaste geredigeer deur StarBuG; 08-04-10 op 16:25.

Meer nota

Ek sou graag wou Disallow: *. js in die lêer genaamd

Ek het dit ingesluit, maar dit vir nou net in geval dit was wat veroorsaak dat die probleem met die vertaling (wat dit is nie) verwyder.

Sou egter wat veroorsaak dat die probleme met die vaste nuwe weergawe of kan ek dit in my robots.txt sluit?

Quote Originally Posted by StarBuG View Post
    Meer nota

Ek sou graag wou Disallow: *. js in die lêer genaamd

Ek het dit ingesluit, maar dit vir nou net in geval dit was wat veroorsaak dat die probleem met die vertaling (wat dit is nie) verwyder.

Sou egter wat veroorsaak dat die probleme met die vaste nuwe weergawe of kan ek dit in my robots.txt sluit?
    Is jy seker dat robots.txt * notasie is die gebruik van ...

In elk geval die inhoud van robots.txt het geen impak op vBET.

Dit is nie amptelik ondersteun in die oorspronklike protocoll, maar Google bot dit kan hanteer.
    En dit is wat tel

Quote Originally Posted by StarBuG View Post
    Die uitleg is nie gebreek nie.

Jy sien 'n Cached weergawe tydens' n oplos van probleme van die APC Cache optimalisering plugin

Probeer nou en kyk of jy nog 'n gebroke uitleg plz sien

PS: Die "dom" deel ek nou net gesê het omdat jy eenvoudig die fout verslag gesluit en verskuif dit sonder om te wag vir my antwoord.
    Jy moet wag vir die kliënte se eerste voordat aktief probleme opgelos verklaar word.
    Dit is onbeleefd anders
    Right - nou uitleg is OK.

Ook dankie vir jou voorstel oor die hantering van kwessies. Let asseblief daarop dat ons altyd heropen kwessies indien dit blyk dat dit is regtig nie opgelos is en dat "geslote" is net voorvoegsel - draad is nie gesluit nie - kan jy nog skryf en vertel dat die kwessie is nog nie reggestel word nie nie. Jammer as jy voel ongemaklik as gevolg van daardie.

Oor nie vertaalde vBSEO-kennisgewings nie. Ek sukkel om dit op jou forum te vind. Kan u my asseblief URL gee na bladsy waarop sodanige kommentaar bestaan (nie een vertaal nie) en haal my presiese oorspronklike teks van hierdie kommentaar aan. Jy het verskillende uitleg en op die hoofblad vir my lyk dit asof alles vertaal is, so wys my asseblief die regte rigting

Page 1 van 3 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •