BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Vbet 5 vereis vir skuif na Vbulletin 5 korrek?

Senior Member

Default Vbet 5 vereis vir skuif na Vbulletin 5 korrek?

Vbet 492BF tans op vbulletin 4.2.5 loop maar soek om op te gradeer na jongste 5xx vbulleting val my pasgemaakte mobiele patrone en gebruik 'n responsiewe ontwerp. Is daar baie in die pad van vbet word opgegradeer tot 5 asook?

Net om my eende vroeg gevoer.

Danksy

Senior Member

Missionary, is daar selfs 'n opgradering pad vanaf 4.2 tot 5?

Senior Member

Wou hê 'n bietjie insig. As ek probeer om te skuif na VB5, hoofsaaklik vir responsiewe patrone kan ek opgradeer (behou) vertalings uit VB4?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hallo en jammer vir antwoord tyd.

Te gradeer vBET vorm 4.x te 5.x jy maak net standaard bywerk. Let asseblief daarop dat vBulletin 5 plugin meganisme is baie meer beperk in vBulletin 4 en as gevolg van daardie beperkings daar is sommige plekke in vBulletin 5 waar ons nie in staat is om te beperk nommer of gebruikersname vertalings.
    Laaste geredigeer deur vBET; 27-10-18 op 16:47.

Senior Member

Ek sien dat VB5 nie meer die plasing sal gebruik # 's, sal die vertalings word verloor op die opgradering?

Dankie-

So baie om te probeer om te kry gereed vir VB5 net om die werf reaktiewe :/

Senior Member

Jammer het myself stryk laat bring nie en het nie uitgepluis het hoe groot van 'n ramp te beweeg om te vb5 dit kan word

vBET is vB5 stawende (jy kan dit sien op ons toets forum - link is bo-op die bladsy). Klomp forums nie opgradeer van vB4 na vB5, maar dit is individuele besluit. Op hierdie oomblik is ons werk op nuwe vBET weergawe aan sommige van die veranderinge in die nuutste vB5 weergawes (soos nuwe pagineerlêer) hanteer. Nog vBET5.x is OK vir vB5. Vertalings sal nie verlore gaan gedurende opgradering, solank niemand vBET tabelle vanaf databasis sal verwyder.

PS.
    Nou ons fokus op vB5.4.5 nie vB5.5.0 sedert die laaste een vereis PHP7 en na ons mening nie baie gebruikers sal werk gou. Natuurlik sal ons op datum hou, nog eers wil ons hanteer alle bekende probleme met vB5.4.5
    Laaste geredigeer deur vBET; 06-02-19 op 21:56.

Senior Member

OK, soos ek gesê het im in 'n probleem waar ek vb5 hoofsaaklik vir te maak werf reaktiewe moobile gebruikers moet

Senior Member

met vb5 sy bootstrap so gebruik sy net die vertoning wat mobiele vriendelike

In sodanige geval behoort daar geen probleme wees. Een ding wat ek kan dink is dat vlae kan neem te veel spasie as jy ondersteun baie tale, maar dit is iets wat deur sjabloon veranderinge hanteer kan word.

Let wel:
    vBET is nie getoets vir mobiele deel van vB5. Volgende vrylating sal klomp veranderinge bring en ons kan nie dit meer vertraag. So bewertjie sal moet wag. Ons het nie vBET vir mobiele toets, ons ken nie sal dit werk goed of nie. Skep asseblief verander versoek of gogga verslag vir vBET5 indien jy enige probleme met mobiele vind. Maar dit is beter om te wag tot volgende vrylating en dan sien resultate. Ons hoop om vrylating in dit of volgende naweek te maak.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •