Dit is nie maklik om te sê vir my, en ek het nooit gedink dat dit sal plaasvind nie, maar:
Ek is jammer dat ek het vrye lisensies aan mense wat my belangeloos gehelp het deur skenkings
Ek het net na (verhuis na hierdie PM) met die afpersing van 'n man wat nie van toepassing op genoem groep, wat óf ek sal gee vir hom' n paar spesiale aanbod, of hy sal slegte dinge oor my skryf op vbulletin.org ... Ek was regtig bly om te gee u my geskenk, ongelukkig nou ek begin om dit te betreur as gevolg van die optrede van sommige mense wat wil hê ek moet met my aankondiging oneerlik wees en selfs threating my om dit te doen ...
Dit was regtig nie my bedoeling om te maak 'n paar mense om op te tree soos dit. Ek is jammer dat ek nie gelukkig nie, want van my geskenk nie. En ek is jammer dat dit stoot 'n paar mense aan sulke gedrag. Dit klink regtig verskriklik, dat dit dankbaar vir die mense wat my belangeloos gehelp het, was my grootste fout in die bestuur van vBET. Ongelukkig in hierdie oomblik voel ek dit is waar ...