BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 10

Thread: vBET 3.0.0 beskikbaar nou vir gekies forums

  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default vBET 3.0.0 beskikbaar nou vir gekies forums

    Hi

    Miskien het jy nie weet nie, maar vBET is reeds gebruik vir maande deur honderde forums Baie forum eienaars gebruik dit en neem voordele van hierdie unieke produk. Baie van hulle het ook ondersteun vBET toe dit nog gratis (let asseblief daarop dat vBET 2.x is nog vry - net baie minder funksies as vBET 3.x).

    En ek wil alle eienaars van die forum wat hierdie produk ondersteun het, bedank. Van vandag vBET 3.0.0 is beskikbaar vir:
    imported_silkroad, Megatr0n, KrisP, nectons, CareyCrew, ghisirds, vitoreis, Dai-kun, CYC, mosz, CThiessen, actolearn, jaconi, andie215, yahoooh, bollie, keker

    Daardie gebruikers name is van vbulletin.org en indien u belangstel oor besonderhede hier sien: vBulletin.org Forum - View Single Post - VB Enterprise Translator

    Baie dankie aan almal weer en het groot pret met vBET 3.0.0
    Laaste geredigeer deur vBET; 23-10-09 op 17:01.

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    4

    Default Wanneer is 3.0.0 beskikbaar gaan wees vir die aankoop?

    Hi daar,

    Is daar enige beraamde tydlyn op vBET3.0.0 se beskikbaarheid vir die aankoop? Ek het 'n kliënt wat baie belangstel in die gebruik van die funksie is, en wil graag aan hulle te gee' n raming op die tydlyn en koste.

    Dankie,
    -Ray

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Ons wil dit beskikbaar te maak in 2 weke iets tussen 2-4 weke is meer veilig skatting

  4. #4
    Banned
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    4

    Default Beraamde pryse verkoop?

    Baie dankie om te reageer. Enige woord oor die prys wat vir hierdie weergawe sal gehef word?

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Finale pryse is nie stel nie, maar Ek sal byvoeg dat ons 'n groot bevordering vir die eerste maand van die verkoop van plan is - 50% afslag

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Dit is nie maklik om te sê vir my, en ek het nooit gedink dat dit sal plaasvind nie, maar: Ek is jammer dat ek het vrye lisensies aan mense wat my belangeloos gehelp het deur skenkings

    Ek het net na (verhuis na hierdie PM) met die afpersing van 'n man wat nie van toepassing op genoem groep, wat óf ek sal gee vir hom' n paar spesiale aanbod, of hy sal slegte dinge oor my skryf op vbulletin.org ... Ek was regtig bly om te gee u my geskenk, ongelukkig nou ek begin om dit te betreur as gevolg van die optrede van sommige mense wat wil hê ek moet met my aankondiging oneerlik wees en selfs threating my om dit te doen ...

    Dit was regtig nie my bedoeling om te maak 'n paar mense om op te tree soos dit. Ek is jammer dat ek nie gelukkig nie, want van my geskenk nie. En ek is jammer dat dit stoot 'n paar mense aan sulke gedrag. Dit klink regtig verskriklik, dat dit dankbaar vir die mense wat my belangeloos gehelp het, was my grootste fout in die bestuur van vBET. Ongelukkig in hierdie oomblik voel ek dit is waar ...

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by vBET View Post
    Dit is nie maklik om te sê vir my, en ek het nooit gedink dat dit sal plaasvind nie, maar: Ek is jammer dat ek het vrye lisensies aan mense wat my belangeloos gehelp het deur skenkings

    Ek het net na (verhuis na hierdie PM) met die afpersing van 'n man wat nie van toepassing op genoem groep, wat óf ek sal gee vir hom' n paar spesiale aanbod, of hy sal slegte dinge oor my skryf op vbulletin.org ... Ek was regtig bly om te gee u my geskenk, ongelukkig nou ek begin om dit te betreur as gevolg van die optrede van sommige mense wat wil hê ek moet met my aankondiging oneerlik wees en selfs threating my om dit te doen ...

    Dit was regtig nie my bedoeling om te maak 'n paar mense om op te tree soos dit. Ek is jammer dat ek nie gelukkig nie, want van my geskenk nie. En ek is jammer dat dit stoot 'n paar mense aan sulke gedrag. Dit klink regtig verskriklik, dat dit dankbaar vir die mense wat my belangeloos gehelp het, was my grootste fout in die bestuur van vBET. Ongelukkig in hierdie oomblik voel ek dit is waar ...
    Vreemd, is soos dié. Dit het my 'n paar jaar (miskien 10) om te leer hoe om met hierdie soort van ding effektief. Die manier waarop ek dit sien is, mense maak besigheids besluite vir alle soorte van redes, hulle is selde persoonlike so neem dit nie persoonlik.

    Mense wat tel sal byna altyd deur laster eise of leuens. Die meeste mense sal genoeg intelligensie het om te maak om hul eie verstand, sou dit aanmatigend wees om anders te dink.

    Wat ons hier praat, is effektief 12 sent per dag, is daar geen wette teen julle nie die aanvaarding van 12 sent per dag van hierdie persoon. Daar is egter wette teen hom kwaad te praat oor jou besigheid, maak vriende met 'n prokureur

  8. #8
    Banned
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    23

    Cool

    Of sal ek 'n paar spesiale aanbod het of dat hy sou slegte dinge oor my skryf in vbulletin.org
    Text automatically translated from: Arabic to: Afrikaans
    Translated text
    Slegs vBET
    Gee nie om vir hierdie mense .. Hulle gedrag is baie sleg

    En uit jou besigheid en jou kreatiwiteit
    Ek wens u sukses



    Original text
    Laaste geredigeer deur maxvb; 14-11-09 op 21:17.

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Originally Posted by maxvb View Post
    Text automatically translated from: Arabic to: Afrikaans
    Translated text
    Slegs vBET
    Gee nie om vir hierdie mense .. Hulle gedrag is baie sleg

    En uit jou besigheid en jou kreatiwiteit
    Ek wens u sukses



    Original text
    Dankie vir die goeie woorde In elk geval - wie sou kon dink dat die maak van bespreking in verskillende tale kan so maklik wees. Ek verstaan dat elkeen jou sin

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by vBET View Post
    Dankie vir die goeie woorde In elk geval - wie sou kon dink dat die maak van bespreking in verskillende tale kan so maklik wees. Ek verstaan dat elkeen jou sin
    baie waar!

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •