BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: server wat val

Lid

Default server wat val

Text automatically translated from: Italian to: Afrikaans
    Translated text
    want ek het geïnstalleer die vertaler Ek het nog 'n probleem: wanneer ek deel van die beplande operasie van die skoonmaak van die Daily 0:10, ek drop die bediener. Verlede nag het ek selfs oorreed om vir 8 ure, so nou het ek dit uit te skakel om te voorkom dat dit weer gebeur.
    Hoe kan ek dit regmaak?
    Dankie
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Is dit nog steeds gebeur wanneer jy gestremdes geskeduleerde taak "VB Enterprise Translator (Cache TTL)". Hoe groot is jou kas tafels? Wanneer bediener val gebeur het jy enige foute in log-files? Het jy probeer om vBET parameter "Cache oopte timelap" te gebruik? Wat die skoonmaak van strategie gebruik jy nou?

Lid

Translated text
    As ek nie mis het nie is daar verskeie kas tafels, een vir elke taal. Die totale oppervlak van die databasis rugsteun wat ek gemaak het op 2 Maart was 877 mb. As ons 'n gemiddeld van kas tafels, sal 5 MB elk, wat wissel van' n maksimum van 14 mb van Chinese en Japannese, vir 'n minimum van 2 MB vir die Thai. Die skrif wat verwyder die ou vertalings blare op 3,30. As ons kyk na die opsies vbet ou vertalings moet verwyder word elke 15 dae, is die opsies stel as jy jou by die installasie.
    As jy bedoel met timelap parameter, cache skoonmaak van strategie, is dit te skrap stel na normaal.
    Original text

Jy het nie antwoord op die meeste belangrike inligting - beteken dit nog ineenstort wanneer geskeduleerde taak is afgeskakel? Eerstens moet ons doen vBET is hier werklike probleem te bepaal.

In normale skrap ou kas word daagliks verwyder. As jy wil die vinnigste manier om van te skrap - gebruik laaste strategie - hierdie een sal die hele kas een keer per 15 dae verwyder. Dit werk onmiddellike en gebruik feitlik 0 bediener hulpbronne. Maar jy het hele kas om weer te vul, nie net ou een.

Het jy probeer om "Cache skoonmaak van timelap" opsie te gebruik?

Lid

Translated text
    die bediener neergestort het vanaand weer: Ek gestremdes die skoonmaak van 0:10 maar val om 3:30 toe hy links BB Enterprise Translator (Cache TTL)
    Original text

Lid

Translated text
    Ek kyk, is die waarde wat jy verwys het na 1. Om presies te wees, is die volgende:
    Original text

Cache skoonmaak van timelap
    Hoeveel sekondes tussen die die skoonmaak van die kas tafels om te wag. Stel 0 om te skakel. Neem asseblief kennis dat vBET het meer as 150 kas tafels skoon te maak - die opstel van hierdie waarde te hoog is, kan veroorsaak dat die skoonmaak van wat in die nag begin sal selfs bly in die dag ure. Ook stel dit nie hoër is dat jou MySQL-verbinding wag sonder die gebruik van (mysql instelling: wait_timeout) - anders sal dit veroorsaak 'MySQL bediener weg fout gegaan het en clearing sal nie klaar wees nie.

Quote Originally Posted by Valdo View Post
    Translated text
    die bediener neergestort het vanaand weer: Ek gestremdes die skoonmaak van 0:10 maar val om 3:30 toe hy links BB Enterprise Translator (Cache TTL)
    Original text
    Jammer - ek kry nie een ding - jy het twee keer die skoonmaak van 'n dag? Skakel die skoonmaak van taak en vertel jou server crash wanneer die skoonmaak van gestremdes (maak nie saak op watter uur - dit heeltemal afskakel). As bediener sal nie crash wanneer cache skoonmaak van gestremd is, dan beteken dit dat vBET is skuldig. As crasches nog iets anders veroorsaak dit.

As vBET is skuldig, dan het jy verskeie opsies om dit op te stem:
    Stel groter waarde aan "Cache skoonmaak van timelap" Dit sal tyd en meer CPU vir ander drade tussen die skoonmaak van elke kas tafel. Ek stel voor om dit te doen in die eerste plek
    - Stel laer "Cache tyd om te lewe (TTL)" - dan jou tafels sal kleiner wees, sodat die skoonmaak van goedkoper sal wees.
    - Speel met "Cache skoonmaak van strategie" - die laaste een sal jou probleem op te los in 100% - dit is ontwerp vir 'n baie groot kas, en sal selfs groot kas onmiddellik duidelik, omdat dit net' n hele kas tafels verwyder en skep dit weer. Maar dit geweet hele kas een keer per Cache TTL tydperk, sodat die kas het wat gevul moet word van die begin af. Dit is die laaste ding wat ek raai om te gebruik, so as niks anders werk dit sal in 100%. Dit is bygevoeg net vir so 'n situasie

Lid

Translated text
    Ons het probeer om die eerste oplossing wat jy voorgestel het, die opstel van die waarde 3. Die gasheer het gesê dat daar 'n afname van die vrag nie, maar die pad vorentoe in die dag verhoog word. Vermindering van die duur, in die dae van die kas, kan die probleem opgelos word? Die bediener is onder load, of deur die skoonmaak van die kas van die vertalings is nog nie gestoor is in die kas?
    Original text

OK so volgende stappe wat jy kan help:
    1. Toename kas TTL - minder data word skoongemaak elke keer
    2. Skoonmaak van strategie verander na: "Quick plaaslike skrap met optimaliseer tafels" - Let asseblief daarop dat hierdie opsie kan wees ergste as jou kas is nie groot genoeg nie. Vir groot caches dit is beter dat normaal.
    3. Eksperimentele: Jy kan kies "Quick plaaslike skrap met optimaliseer tafels" en lêer te wysig / Includes / vbenterprisetranslator_functions.php deur kommentaar 3 reëls van die kode wat die volgende insluit Optimaliseer PLAASLIKE tabel. Met hierdie wysiging sal dit net ou data in 'n baie vinnige manier verwyder, maar jou indekse sal nie herbou word en sal groei, sodat jy sal hê om uit te voer gedraai navraag handmatig een keer' n rukkie. As dit sal werk vir jou dan kan ons dit implementeer as een van ondersteun strategie - waar is vinnig skoonmaak sonder indekse bou en te herbou self gemaak kan word deur 'n ander taak, dws een' n week. So as jy vir ons vertel dat dit vir jou werk sal ons dit spesiaal vir jou

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •