BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Photopost Pro

Default Photopost Pro

Dit in stryd is met Photopost Pro. wanneer mense kies 'n vertaling photopost gee 404 foute en ook diegene wat vbseo skakels gebruik wat die pad vir pp veranderinge / en / gallery ens

selfs wghen voeg ek ignoreer url / albums
    Laaste geredigeer deur tsak76; 15-02-10 op 13:46.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ons het nie nog integrasie kwessies in vir Photopost Pro en ons weet nie die besonderhede oor hoe dit werk.

As jy 'n rukkie kan eksperimenteer en kontroleer nie, sal dit werk met bande mettaal'Parameter. Indien ja, dan beteken dit dat jy ekstra htaccess lêer. In photopost gids SEO vertaling skakels te ondersteun. Skryf asseblief vir ons oor die resultate

Oor te ignoreer - jy skryf dat skakels na photopost is / Galery, Maar jy geblokkeer / Albums - Dit is die probleem. Blok gepaste skakel en photopost sal glad nie vertaal word.

Ek is ook geïnteresseerd in 'n oplossing vir Photopost ... Ek het dit op my site pedicabforum /. Com

Deel asseblief, as jy 'n oplossing gevind het ....

Tx

Dus, op hierdie oomblik wat jy kan stel om te ondersteun nie vertalings glad nie vir Photopost Pro.

As jy wil kan my PM toegang tot die details van enige forum (kan toets forum) wat geïnstalleer het Photopost Pro en vBET as wat ek kan sien hoe dit werk, en miskien 'n manier hoe om dit te ondersteun. Solank as wat bladsye gegenereer deur Photopost Pro gegenereer deur vBulletin Dit moet 'n manier om die vertaling te ondersteun. Net soos ons ondersteun dit vir ons buite die forum gids.

Integrasie met foto Post Pro word ondersteun nou Dit was regtig vroeër, maar ons het dit in 'n ander plek, sodat net staf werklike nota om hier te gee. Vir instruksies, kyk hier:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •