Dit in stryd is met Photopost Pro. wanneer mense kies 'n vertaling photopost gee 404 foute en ook diegene wat vbseo skakels gebruik wat die pad vir pp veranderinge / en / gallery ens
selfs wghen voeg ek ignoreer url / albums
Dit in stryd is met Photopost Pro. wanneer mense kies 'n vertaling photopost gee 404 foute en ook diegene wat vbseo skakels gebruik wat die pad vir pp veranderinge / en / gallery ens
selfs wghen voeg ek ignoreer url / albums
Laaste geredigeer deur tsak76; 15-02-10 op 13:46.
Ons het nie nog integrasie kwessies in vir Photopost Pro en ons weet nie die besonderhede oor hoe dit werk.
As jy 'n rukkie kan eksperimenteer en kontroleer nie, sal dit werk met bande mettaal'Parameter. Indien ja, dan beteken dit dat jy ekstra htaccess lêer. In photopost gids SEO vertaling skakels te ondersteun. Skryf asseblief vir ons oor die resultate
Oor te ignoreer - jy skryf dat skakels na photopost is / Galery, Maar jy geblokkeer / Albums - Dit is die probleem. Blok gepaste skakel en photopost sal glad nie vertaal word.
Ek is ook geïnteresseerd in 'n oplossing vir Photopost ... Ek het dit op my site pedicabforum /. Com
Deel asseblief, as jy 'n oplossing gevind het ....
Tx
Dus, op hierdie oomblik wat jy kan stel om te ondersteun nie vertalings glad nie vir Photopost Pro.
As jy wil kan my PM toegang tot die details van enige forum (kan toets forum) wat geïnstalleer het Photopost Pro en vBET as wat ek kan sien hoe dit werk, en miskien 'n manier hoe om dit te ondersteun. Solank as wat bladsye gegenereer deur Photopost Pro gegenereer deur vBulletin Dit moet 'n manier om die vertaling te ondersteun. Net soos ons ondersteun dit vir ons buite die forum gids.
Integrasie met foto Post Pro word ondersteun nouDit was regtig vroeër, maar ons het dit in 'n ander plek, sodat net staf werklike nota om hier te gee. Vir instruksies, kyk hier:
http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html