BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Vrae voor jy koop ...

Banned

Default Vrae voor jy koop ...

Text automatically translated from: Spanish to: Afrikaans
    Translated text
    Wel voor die koop van die mod wat lyk baie goed ek wil regtig 'n paar dinge te leer ken:

1 .- Dit word ondersteun deur vBSEO vbulletin4 en 3.5RC2, plus-sitemap-kragopwekker vBSEO-2.6 en vbadvanced4?

2 .- Dit weerspieël ook die plugins wat op die forum geïnstalleer is?

3 .- Die weer skryf persoonlike reëls Ek het in die vBSEO sou ook vertaal word in elk geval?

4 .- Ek het 'n mod vir outomatiese genereer etikette van elke item gepos word, wat sou gebeur met hierdie etikette? Tot gevolg sal hê in elk geval?

5 .- Vir beide vBSEO en self-etikettering mod Ek voeg lyste van leë woorde, nou het ek bygevoeg het 'n lys van die Spaanse (forum se standaard taal) en Engels, as ek die installering van die vertaler moet die lys van leë woorde voeg by alle daardie tale?

Ek hoop om te antwoord ... Saludos ...
    Original text
    Laaste geredigeer deur kaiser1313; 12-02-10 op 00:25.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

1 .- sal dit verenigbaar met vB4 baie gou. Ons is nou op vBET 4.0.0 weergawe wat verenigbaar met vB4 Workin - dit sal bekend gemaak word aan die begin van die optog. In die volgende uitgawes sal ons maak dit verenigbaar met vBSEO3.5 en dit sal binnekort gebeur nie. vBET 4.x verenigbaar met vbseo-sitemap-generator is ook in die planne. Ons het nie nog nie enige planne het oor integrasie met vbadvanced4.

2 -. Dit vertaal inhoud van outhput html. So as ander plugin raak uitset dan sal ti vertaal word nie. As dit is gemaak deur Ajax dan by verstek sal ek nie vertaal word (as dit is nie geïntegreer met vBET), want dit is nie deel van die afvoer html. Jy kan gratis weergawe probeer eerste en sien dit in live. Hier is dit vir vB4: vB Enterprise Translator - vBulletin.org Forum

3 .- Ons het nie toets dit. As herskryf is werk as vB haak en dit gebeur voor global_complete of in global_complete met uitvoer volgorde minder as 1000, dan sal dit vertaal word.

4 .- Watter tagger gebruik jy presies?

5 .- No Diegene sal eenvoudig ingesluit word in die URL.

In die geval van toekomstige vrae - vra net

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •