BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 5 FirstEerste 12345 LaasteLast
Resultate 21 aan 30 van 50

Thread: Boodskap van webmeester gereedskap oor verkeerde rel-alternatiewe tags

Banned

Vertaal URL moet eers gevind word in die databasis kas. Vlae vertaal toe die-posadres is reeds vertaal in die databasis kas.

Senior Member

Goed - so wat sou 'n vertaalde URL verhoed dat in die databasis kas? In die voorbeeld wat ek gepos bo die URL's is vertaal, maar die vlag skakels is nie, so beteken dit dat hulle nie in die databasis kas?

Banned

Ons het nie die opsie om by te voeg tot die databasis kas net vertaal url nie - kas geaktiveer is of nie. Ons ondersteun nie hierdie onderskeid. As URL is vertaal en die vlag sal nie vertaal word dan URL is nie in die databasis kas.
    So die veronderstelling: dit werk vir gaste, met vertraagde versoeke vir vertaling - vir prestasie redes. Meer inligting: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post13517

Senior Member

Goed - ek het alles wat in die faq gedoen het, soos voorheen, maar vlag URL's word nie vertaal.

Senior Member

Quote Originally Posted by tavenger5 View Post
    Goed, ek dink iets is letterlik verdwaal in die vertaling hier.

Ek verstaan hoe alles werk. Ek het hersien hoe vlag urls veronderstel is om te vertaal slegs wanneer gaste die lees van die blad. Die probleem is, hulle is nie vertaal. Dit is nie omdat ek uit kwota, is dit omdat iets nie behoorlik werk nie.

Voorbeeld:
    Engels bladsy: ** Spektrum 2 verandering APN instellings
    Die vlag URL op die bladsy vir Frans: http://cellphoneforums.net/ ** / fr/t36...-settings.html
    Die vlag URL vir die Franse moet wees: (Franà § ais) ** spektrum 2 wysiging des parameters de l'apn

Let daarop dat die vlag URL's is nie die vertaalde URL's ten spyte van die bladsye word vertaal. Die gas kas het skoongemaak sedert die vertalings gemaak is.
    weer, sien die bogenoemde. Ek is óf nie iets korrek opstel of daar is 'n fout in die sagteware te verhoed vlae vertoon die vertaalde URL.

Banned

OK, ek getoets het hierdie kwessie.

Senior Member

Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    OK, ek getoets het hierdie kwessie.
    Dankie - as dit help, my forum charset is ISO-8859-1

Banned

Die probleem is dat jou haak parse_templates te vinnig veroorsaak. Asseblief jy jou vB werk.

Senior Member

Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    Die probleem is dat jou haak parse_templates te vinnig veroorsaak. Asseblief jy jou vB werk.
    Ek is nie seker wat dit beteken nie. Bedoel jy werk te vBulletin 4.2.2? Wat is die verskil tussen 4.1.12 en 4.2.2 oor hoe parse_templates hanteer?

Senior Member

... Of bedoel jy werk die uitvoering orde van "Genereer vlae" wat gebruik maak van die parse_templates haak?

Page 3 van 5 FirstEerste 12345 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •