Vertaal URL moet eers gevind word in die databasis kas. Vlae vertaal toe die-posadres is reeds vertaal in die databasis kas.
Vertaal URL moet eers gevind word in die databasis kas. Vlae vertaal toe die-posadres is reeds vertaal in die databasis kas.
Goed - so wat sou 'n vertaalde URL verhoed dat in die databasis kas? In die voorbeeld wat ek gepos bo die URL's is vertaal, maar die vlag skakels is nie, so beteken dit dat hulle nie in die databasis kas?
Ons het nie die opsie om by te voeg tot die databasis kas net vertaal url nie - kas geaktiveer is of nie. Ons ondersteun nie hierdie onderskeid. As URL is vertaal en die vlag sal nie vertaal word dan URL is nie in die databasis kas.
So die veronderstelling: dit werk vir gaste, met vertraagde versoeke vir vertaling - vir prestasie redes. Meer inligting: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post13517
Goed - ek het alles wat in die faq gedoen het, soos voorheen, maar vlag URL's word nie vertaal.
OK, ek getoets het hierdie kwessie.
Die probleem is dat jou haak parse_templates te vinnig veroorsaak. Asseblief jy jou vB werk.
... Of bedoel jy werk die uitvoering orde van "Genereer vlae" wat gebruik maak van die parse_templates haak?