BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 5 FirstEerste 1234 ... LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 50

Thread: Boodskap van webmeester gereedskap oor verkeerde rel-alternatiewe tags

Banned

Stuur asseblief vir my 'n PM toegang besonderhede te Admin CP, databasis en FTP. Ek sal kyk wat daar aangaan

Senior Member

gestuur **********.

Senior Member

gestuur **********.

Banned

Alternatiewe skakels vir gaste in staat stel om te vertaal AdminCP-> vBET-> Guest Cache> Gebruik Full File Cache Vir Gaste. Dit laat die site aan gaste nie sal elke keer gegenereer word en bespoedig jou bladsy. Die volgende weergawe sal dit op te los ten einde nie vertaal alternatiewe skakels nie op die webwerf verskyn nie.

Senior Member

Ja, wat voorheen in staat gestel, maar ek het dit af as gevolg van hierdie fout: http://www.vbenterprisetranslator.co...op-guests.html

Ek het nog nooit gesien URL's vertaal vir die gaste.

Senior Member

Ek staat gestel om die gas kas weer, want my Google Page reaksie keer geskiet deur die dak.

Enige insig op hierdie en wanneer ek kan 'n oplossing vir die rel-alternatiewe tags verwag?

Is daar iets verkeerd opgestel op my einde wat verhoed dat die vlag URL's vertaal word?

Banned

In staat stel om Guest kas behoort nie probleme met laat http://www.vbenterprisetranslator.co...op-guests.html.
    Alternatiewe tags te vertaal moet in staat stel om AdminCP-> vBET-> Guest Cache> Gebruik Full File Cache Vir Gaste.
    In die volgende uitgawe nie vertaal tags sal nie bygevoeg word nie na die terrein.

Senior Member

Reg, maar selfs met gebruik volle inhoud van die cache vir gaste in staat gestel vlag URL's en rel-alternatiewe tags word nie vertaal.

Banned

Vertalings vir alternatiewe skakels is opgespoor van databasis kas. Vertalings van alternatiewe skakels nie afpers nie gebruik van vertalers API. Links is gestuur na vertaler API wanneer iemand het die webwerf in die taal. Die doel is om die vertaling te verminder.

Senior Member

Goed, ek dink iets is letterlik verdwaal in die vertaling hier.

Ek verstaan hoe alles werk. Ek het hersien hoe vlag urls veronderstel is om te vertaal slegs wanneer gaste die lees van die blad. Die probleem is, hulle is nie vertaal. Dit is nie omdat ek uit kwota, is dit omdat iets nie behoorlik werk nie.

Voorbeeld:
    Engels bladsy: ** Spektrum 2 verandering APN instellings
    Die vlag URL op die bladsy vir Frans: http://cellphoneforums.net/ ** / fr/t36...-settings.html
    Die vlag URL vir die Franse moet wees: (Franà § ais) ** spektrum 2 wysiging des parameters de l'apn

Let daarop dat die vlag URL's is nie die vertaalde URL's ten spyte van die bladsye word vertaal. Die gas kas het skoongemaak sedert die vertalings gemaak is.

Page 2 van 5 FirstEerste 1234 ... LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •